Oblíbené filmy (10)
Titanic (1997)
Kruh (2002)
Drž hubu! (2003)
Silent Hill (2006)
Prázdniny pana Beana (2007)
Vánoční koleda (2009)
Skyfall (2012)
Řekl bych, že tento nejnovější film o Jamesi Bondovi je z těch novodobějších pro mě asi nejlepší...a to si osobně stále nemůžu zvyknout na Daniela Craiga. Velice kvalitně zpracováno .-).
Hvězdy nám nepřály (2014)
Četl jsem knižní předlohu, která mě dostala přímo do kolen. A z filmu jsem měl stejný pocit jako po přečtení knihy. Skvělé výkony hlavních představitelů, hudba všechno dokreslovala parádně...Člověk si uvědomí, že život je o bojování a že jsou na světě lidé, kteří na tom mohou býti hůře než vy si myslíte, že jste právě vy.