Oblíbené filmy (10)
Bratři z donucení (2008)
Skvělá komedie v čele s úžasným Willem Ferrellem a Johnem C, Reillym. Celý film je vlastně takový herecký koncert Willa a Johna,který je nabitý skvělým vtipem a nadupanými hláškami. Za celou hodinku a půl se nenašla chvíle při které bych se aspoň trošku nudil.Pro mě je Will Ferrell nejlepším komikem současnosti a v tomhle filmu jen potvrdil své postavení. Prostě bylo na čase přijít s Prestige Worldwide :D
Forrest Gump (1994)
Mechanický pomeranč (1971)
Tohle bylo mé vůbec první setkání s Kubrickem. Pro mě je Mechanický pomeranč víc než jen film,protože zcela změnil můj pohled na filmy a díky němu se o filmy vůbec zajímám,ba dokonce jsem jimi do určité míry posedlý. Film je prostě dokonalost sama a já bych nedokázal najít jakoukoli chybu i kdybych sebe víc snažil.
Kmotr (1972)
Kult hákového kříže (1998)
300: Bitva u Thermopyl (2006)
To je přesně to po čem každý touží. Film nabitý akci,která je hnaná až do extrému a tak to v tomhle případě má být. Skvěle stylizovaný film a excelentní Gerard Butler v hlavní roli posunuli hranici tohoto filmového zážitku až na samý vrchol. Jak by řekl král Leonidas: This is Sparta!!!!
Klub rváčů (1999)
Srdce plesá radostí. Mí dva nej nej nej se sešli ve společném bijáku a vznikl z toho jeden z nejlepších filmů všech dob. Brad a Edward předvedli herecký koncert,který každou vteřinou přidává na intenzitě. O tomto filmu bych mohl psát hodiny a hodiny a stejně by to nebralo konce.
Temný rytíř (2008)
Temný rytíř nasadil laťku až příliš vysoko a i proto už nejspíš nebude nikdy překonána. Nepovedlo se to Nolanovi závěrečným dílem trilogie a silně pochybuji,že se to v budoucnu podaří někomu jinému. Heath Ledger podal svůj životní výkon za který bohužel zaplatil cenu nejvyšší.