Oblíbené seriály (10)
Americký táta (2005)
Městečko South Park (1997)
Griffinovi (1999)
totální úlet, serie nikdy nekončících hlášek, prostě 100% zábava:) paradně namluvené (v aj, český dabing serál naprosto degraduje)
Simpsonovi (1989)
Futurama (1999)
Červený trpaslík (1988)
Dr. House (2004)
Přátelé (1994)
s odstupem trochu jednoduché, nicméně skvěle napsané, navíc "vzpomínka" na 90s:)uiž je koukám snad počtvrt (tentokrát v originale a bez titulku:) ), hlavně díky parádním hereckým výkonům asi nikdy neomrzí..
Dexter (2006)
Odpočívej v pokoji (2001)
je tu už tolik výztižných pochvalných komentářů.....mně nezbývá, než se přidat:)skvěle napsané a sympatické postavy a jejich postupný vývoj, s každou z nich jsem soucítil, každé jsem rozuměl, humor a nadsázka..a taky ten konec..no sledování tohoto seriálu považuju za svou vlastní životní etapu:D kouzelný seriál!něco neuvěřitlného..