Recenze (117)
Slunce, seno, jahody (1983)
Aby se vám tenhle film líbil, musíte vidět tu mentalitu na českých vesnicích a ten humor okolo toho....často lidi říkají, že je to úplně příšerný, jak se na to někdo může koukat, ale když se na to podíváte z jiné stránky, tak to má něco něco do sebe a je to celkem pravdivý(s nadhledem)...=babky drbny, bydlení mezi slepicema, když má přijet někdo třeba jenom z Prahy, tak je z toho celá vesnice úplně paf a babky svolávají poradu apod...;-)
Kocour (2003)
Nic moc...nejvíc mě dráždil kocour, už jenom jak vypadal..(hlavně ten jeho výraz v obličeji) a celkový vzhled filmu...všechno moc umělé= ale přesto (dneska to moc nechápu) jsem se na to jako malá koukala docela ráda...;-)
Velká země (1958)
Naprosto klasická a velice povedená, i když dlouhá, westernovka!
Návrh (2009)
Líbilo a pobavilo, příjemně se na to kouká, i když ani jednoho z dvou hlavních herců moc nevyhledávám...;)
Svatební cesta do Jiljí (1983) (TV film)
Opravdu skvělá komedie! Bezkonkurenčně ;-) Na Českou komedii opravdu super...:-)
Alenka v říši divů (2010)
Když jsem šla do kina, čekala jsem něco víc....všichni o tom mluvili jako o něčem fantastickém....nebylo to špatně, ale Tim Burton mě prostě asi zas tak neoslovil...
Moderní Popelka: Byla jednou jedna píseň (2011)
Všichni natáčejí pořád to stejné: Popelka na 100 způsobů :D....nevím, jestli je lepší tahle, nebo Moderní Popelka 2004, ale upřímně...ani jedna mě nenadchla ;-)
Moderní Popelka (2004)
Takový trapnější průměrný film....=něco mezi 2* a 3*
Lidice (2011)
Nepřišlo mi to špatný....prostě takový průměrný film (ale na ČR fakt dobrý ) Jenom nechápu, proč se na tenhle film chodilo se školou i s nízkými ročníky?? Museli z toho mít hrůzu :-D...ale to už není věc režisérů apod, ale škol...
Hrabě Monte Cristo (1998) (seriál)
Hezky zpracovaný "seriál", Depardieu byl výborný.