Recenze (18)
Jezero (1999)
Super zábavnej film, ale musíte se na to koukat jako na komedii. Pro všechny kdo to chtěj srovnávat s Aligátorem. TOHLE NENÍ HOROR!!!!
Chuť melounů (2005)
Holky tančící kolem sochy generála Čankajška byly sice supr, ale jinak sem tenhle film moc nepochytil. Jako... what the fuck?
Underworld: Evolution (2006)
Ani úžasná Kate Beckinsale to nezachránila - taková debilita. Každou chvíli se tam objevoval lepší, silnější a úžasnější upír a já už čekám na třetí díl, kde bude ten zapomenutej nejvíc nejlepší upír.
Doppelherz (2003)
Jej, to je ale psychárna. na You Tube je to rozdělený na pět částí. Toto je první: http://www.youtube.com/watch?v=5UPN-c5B5KI&mode=related&search=
The Hire: Beat the Devil (2002)
Mnason je krutej :-) mimochodem, odakz na you tube: http://www.youtube.com/watch?v=ADzTu2NM8Lg
Shortbus (2006)
Další povedený snímek Johna Camerona Mitchella, nevázaná sexuální otevřenost spojená s úžasně působícím citovým rozpoložením postav. A ještě plus navíc: zbožňuju Severin, úžasná postava ;-)
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Tak takhle si přesně představuju, že by měl vypadat historický film o bitvě - nářez od začátku do konce, super bojový efekty, žádný zásek a žádný extra dojemný scény. Film je úžasným odreagováním a nedubete se nudit ani jedinou minutu. Poklona před tvůrci...
Nine Inch Nails Live: Beside You in Time (2007) (koncert)
Trent Reznor a jeho NIN opět nezklamali. Koncert je nářez od začátku do konce a snad už jen chybí, aby se přijeli předvést i do naší malé krásné země. (Naposled tu byli v roce 1995 a to už je fakt dlouhá doba).
Spalovač mrtvol (1968)
Nejlepší český film...
Když se setmí (2004)
Jedna hvězdička, jenom za Bahamy...