Recenze (2 447)
Zámek (1997) (TV film)
Únavně přesné.
451° Fahrenheita (1966)
Jsem rád, že existuje adaptace. Nicméně spousta motivů je zbytečně plochých a mrtvých.
Maratónec (1976)
Poctivá stará dobrá filmařina. Ty výkony jsou občas až nečekaně směšné.
Ripley (2024) (seriál)
Meditativně zneklidňující.
Dokonalé dny (2023)
"Člověku uplyne život, aniž by cokoliv pochopil."
One Piece (2023) (seriál)
1. série: Příjemná blbinka, který ale nijak extra nestrhne.
Kaskadér (2024)
Po delší době super komedie i akční film. A vlastně i dohromady. Je však zajímavé, jak v nějakých pasážích se z klišé dá udělat originál a někde se to klišé dost tvrdě nápodobuje. Za mě ale dobře časově vyhraněná a dynamická sranda.
Scott Pilgrim jde na věc (2023) (seriál)
Milé a důstojné skoro-pokračování, nad kterým i někdo přemýšlel a dal mu tvář. Za mě pecka.
Sex O'Clock (2023) (seriál)
Takový Horákovi v dnešní době. Námět hezký, možná trochu vykrádačka. Čekal jsem, že to bude totál jako Sex Ed, což se naneštěstí nestalo. Kdyby jo, problémy by se řešili rovnou. To, co znělo v prvních dílech hezky a bylo jako guilty pleasure se vyvinulo ve špatný příklad toho, jak lidi spolu nemají komunikovat a jednat. První smysluplná konverzace na úrovni průměrně sociálně inteligentního se vede v posledním (jinak DESÁTÉM) díle. Pokud takhle spolu konverzuje a funguje alespoň 47 % rodin, tak se vysvětluje 47 % rozvodovosti. Pro svůj psychický klid nemůžu druhou sérií zvládnout.
Volha (2023) (seriál)
Prcičky za normalizace. Něco mezi parodií a seriozitou.