Oblíbené filmy (10)
Taxikář (1976)
Pro mne jeden z nejlepsich vykonu deNira pred kamerou, ponury pribeh ukazujici realitu nocniho NY 70.let a pro mne skvely a oblibeny Harvey Keitel.Super film.
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Poklad z Yankee Zephyru (1981)
Milionář z chatrče (2008)
Kmotr (1972)
Philadelphia (1993)
Sejmout zabijáka (2011)
Ranař (2011)
My děti ze stanice Zoo (1981)
Legendarni a silne pusobivy film podle bezvadné knihy. Uzasna muzika( hlavne David)..super..