Recenze (45)
Křupka a Brambůrka (2018) (seriál)
Moc hezky pribeh o mopsi rodince a jejich kamaradech. Moje ctyrleta dcera pohadku zboznuje a koukala by na ni idealne nonstop.
Výkupné (1996)
Na devadesatky asi slusnej zapich. Kazdopadne s pribehem plnejch nesmyslnejch detailu, velkejch mezer v souvislostech a take plnej iracionalnich rozhodnuti a chovani hlavnich postav. Takovej prumernej beckovej film, dobrej na podivani.
Král Richard: Zrození šampiónek (2021)
Nejsem velka fanynka sester Williamsovych. Obdivuju jejich kuraz, silu, vytrvalost a schopnosti. Obecne jejich pristup a chovani se mi az tak moc nezamlouva. Kazdopadne na tenhle kousek jsem se opravdu tesila. A nezklamal me. Navic, kdyz se jedna hlavne o film o jejich otci, ktery je dostal az tam, kde jsou. Skvely herecky vykon Willa Smitha hodny oskara.
Koruna (2016) (seriál)
Dlouho jsem se branila a po letech jsem tomuto serialu uz taky propadla. Moc hezky zpracovany pohled do zivota kralovske rodiny, jejich prolemu, dilemat a udalosti, ktere je ovlivnovali a ovlivnuji kazdy den. Obycejny smrtelnik si vubec nedokaze predstavit, co se skryva za zdmi Backinghamskeho palace.
Bábovky (2020)
Za me filmove zpracovani mnohem lepsi nez kniha. Zivoty plne dramat a zvratu. Tak to nekdy hold chodi, ac tohle je az dost depresivni. Nekdy clovek proste musi dostat poradne na tlamu, aby se zastavil, zamyslel a hledal zivotni chyby.
Díra (2019)
Ja si nemuzu pomoc, ale me se to zdalo proste takove nedotazene. Myslenka super, zacatek, ktery se zacal pomalu rozjizdet a hrotit fajn. Ale tim koncem to podle me proste zabili. Skoda, jinak to mohl byt povedenej kousek.
Ranhojič (2013)
Znovu jsem se utvrdila v tom, ze precist nejdrive knihu a pak se teprv podivat na film, je zasadni chyba. Nejsem pak s filmovym zpracovanim spokojena a je to pro me vetsinou zklamani. Mozna by se mi film libil, mozna bych si ho jinak uzila, mozna by se mi libil Bradyr a take Robe, mozna bych si v zaverecne casti pobrecela. Mozna...Chybel mi tam naboj, chybely mi zasadni casti knizniho pribehu, nelibil se mi Bradyr, ac v knizce jsem s nim docela sympatizovala, postradala jsem vasen mezi Robem a Rebbecou, nenasla jsem velkou pevnost pratelstvi mezi Robeho kamarady...Skoda...
Uteč (2017)
Wau! Super napad, skvele zpracovani. Dramaticnost a gradace napeti ve filmu nechybela. Vyvoj filmu jsem vubec necekala a dost me prekvapil.
Úkryt v zoo (2017)
Mam rada valecne filmy s podobnou tematikou. Ukryt v zoo take nezklamal. Hezke zpracovani, dojemne, v nekterych chvilich emocialne vypjate, skutecne. Ukazuje chod rodiny behem tezkeho obdobi, rodiny, ktera se i pres hrozbu velkeho trestu za ukryvani zidu, pousti do boje na zachranu lidskych zivotu. Poskytuje utociste a domov. Obdivuju vsechny tyto lidi, co se podileli behem valky na zachrane zidu, se kterymi bylo zachazeno jako s odpadem.
Muž z oceli (2013)
Za mě osobně byla tato verze Supermana zklamaní. Kam se to hrabe na kultovního Christophera Reeve a jeho ztvárnění z 80.,90. let. Příběh Muže z oceli mi přišel takový zplácaný, páté přes deváté dohromady. Zdlouhavé bojovné scény, kde se v podstatě nic moc neděje, jen do sebe pár superlidí buší hlava nehlava, živé lidské duše si ani neškrtnou. Lois bez jakéhokoli prostoru, bez zřetelného vývoje vztahu mezi ní a Supermanem. Záporáků se člověk vůbec nebojí, jsou moc vymazlení. Jediné co mi přišlo zajímavé byl začátek filmu o zániku Kryptonu a role Russella Crowe.