Oblíbené seriály (10)
Chůva k pohledání (1993)
nejdřív mi to přišlo jako milej, někdy až moc stupidní sitcom... a pak jsem na to začal koukat v originále a pomalu, ale jistě se z toho stala naprostá srdcovka :) dabing přitom neni špatnej, ale v origoši je to o třídu lepší a mnohem víc toho vynikne - např. spousta židovskejch fórů z franiny dokonale šílený rodiny. Maggie: "So, Sylvia, where did you and Morty spend your first year's wedding reunion?"- Sylvia: "We went to Portorico." - Maggie: "Aww. What about u, Yetta?" - Yetta: "We fled Poland." // French Teacher: "You have such classical features, you remind me of Rodin." - Fran: "Rodan, the pterodactyl that terrorised Tokio? :O " - Fran: "Weeeelll, I've been called worse... ;-***" // Sylvia: Ma, these aren't Fran's children! Fran doen't have any children! She's not married, SHE'S ALL ALONE! Fran: Louder, Ma, I don't think they heard you IN URUGUAY!!!!! // Sylvia: "If you leave, I'm going to throw myself in the Hudson River!!!" - Fran: "Ma, flooding New Jersey is not gonna solve anything!!!" // CC: Maxwell, I adore children! It's a natural thing... a female thing! :-) Niles: I hear some females eat their young. // Fran: "Ma, why can''t she (Grandma Yetta) stay with you? - Yetta: "No! I don't want to be a burden on family. These people I don't know!" // Val: "Shouldn’t our life be flashing before our eyes?" - Frank: "VAL, we’re over 30, single and in bed with each other; WHAT LIFE?!"
Naprosto dokonalé (1992)
Něco neskutečnýho :D Seriál, kterej se, trochu nechápu jak, silně proslavil i v USA, čekal bych, že tam takhle geniální britská věc nebude mít šanci. Prvně zhlédnuto 2019 a Joanna Lumley s Jennifer Saunders se okamžitě katapultovaly mezi nejgeniálnější komediální herečky a postavy, jaký jsem kdy viděl. Poslední sezóna trošku horší, ale jinak i v roce 2021 naprosto dokonalé ;-)) PS: konečně chápu, odkud má legendární drag queen Jinkx Monsoon příjmení a není divu, Edina je naprostej kult. https://www.youtube.com/watch?v=J02f4NrIq80&t=165s
Gilmorova děvčata (2000)
Případy 1. oddělení (2014)
Hercule Poirot (1989)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Will a Grace (1998)
Will and Grace - 56%, Friends - 89%? Velmi smutnej vtip. První důvod ještě chápu a tim je zkrátka lepší českej dabing Friends, plus hlasy Karen a Jacka jsou zkrátka v originále nepřekonatelný. Druhej důvod - zkrátka Friends jsou především pro heteráky a Will a Grace pro gaye - a heterosexuálních pánů je tu na csfd drtivá většina. A i nemálo homofobních trotlů, že ;-) Nicméně opravdu to sledovat pouze v originále, Karen a Jack jsou jednoznačnym kandidátem na nejlepší seriálovou dvojici ever (update: Edina a Patsy v AbFab asi přece jen o chlup vedou), geniálně napsaný i zahraný, těch památnejch momentů se absolutně nelze dopočítat. Will a Grace hrajou druhý housle a s nima to občas sklouzává k průměru, přesto tu má každej svou důležitou roli. Nedávnej reboot jsem zatím nedokoukal, dojmy takový polovičatý - někdy to funguje výborně, jindy je to spíš křeč; a holt vidět důsledky všech těch plastik (hlavně Sean Hayes) neni úplně veselý... Každopádně srdcovka a můžu jen zopakovat, že je to v originále kvalitativně naprosto na úrovni The Friends :)