Oblíbené seriály (10)
Most (2011)
..tak tohle je špička ledovce, výborné herecké obsazení, napětí,nejistota,nepředvídatené a nádherná atmoška !!!
Hranice nemožného (2008)
Dexter (2006)
Svatyně (2008)
V (2009)
Ve jménu vlasti (2011)
..no skvělé !!! zatím to žeru, uvidíme co dál :-) ,dávám 91%