Poslední recenze (16)
Mrtvý bod (2015) (seriál)
Velmi povedený pilotní díl, po kterém jsem měla o čtyřech hvězdičkách jasno a názor jsem nezměnila ani po posledním dílu druhé série. Jasně, některé díly (zvlášť ve druhé sérii) byly zbytečně zdlouhavé se zápletkou nic moc, ale celkově měl seriál zajímavou myšlenku, nechybělo mu napětí a originalita. Jen doufám, že to tvůrci seriálu třetí sérií nepokazí.
Honza málem králem (1977)
To ti povídám - do večera tady chci mít deset statných jehličnáků! Dělej jak dělej, vem, kde vem a jestli to stačíš, tak večer můžeš sníst, co stačíš! .... Prostě klasika!
Captain America: První Avenger (2011)
Pro mě velké zklamání, film jsem chtěla v půlce vypnout. Akční scény nic extra, chybělo mi napětí a zvědavost. Hlavní "hrdina" mě nijak zvlášť neoslovil - nemastný neslaný.