Recenze (18)
Total Recall (2012)
Jediné, co film drží mimo dvě hvězdy je Colin Farrell a "Zeměpád" :)!
Čistá duše (2001)
Skvělá režie Rona Howarda má zanásledek neskutečně silný a nezapomenutelný příběh. Do toho pasuje moc moc dobrý scénář. Dialogy z úst Russella Crowa byly opravdu výborné. Tedy herecký výkon pana prof. Russella Crowa byl vynikajicí, schizofrenika zahrál tak skvělě, že jsem přemýšlel, jestli jím ve skutečnosti vážně není :). Samozřejmě nelze zapomenout na Jennifer Connelly, které se to zde opravdu povedlo. Vše završuje skvělá hudba, která příběh a prostředí směřuje k dokonalosti. Film patřící, alespoň podle mě, do první dvacítky!
Ong-Bak 2 (2005)
Tony Jaa je vážně řezník, v tomhle snímku to je potvrzuje. Opět film plný jeho neuvěřitelných skoků, přeletů, kopů, úderů a chvatů. Příběh slabší, ale podle mě lepší než v jedničce. Také jsem se u tohoto dílu pobavil více, než dílu prvního. Přišlo mi, že tu bylo více "humorných" scén. Film na odreagování.
Ong-bak (2003)
Nebýt Tonyho jeho neuvěřitelných kousků, je to možná na jednu hvězdu. Mít takového chlapa po ruce, natočím to také... Je fakt, že se mi tam líbila jedna skladba, ale to je s Tonym vše.
Max Payne (2008)
Ty zpomalené záběry se mi moc líbily. Kdo nehrál hru Max Payne, nedokáže to ocenit, ale mě se to prostě líbilo. Jinak klasická krimi se slabší zápletkou. Co ten film drží nad vodou je slušný výkon Marka Wahlberga, který jako by postavě ze hry Max Payne z oka vypad.
Frajer Luke (1967)
Nezapomenutelný frajer Paul Newman! Prostě tu zazářil. Kdo má Newmana v oblibě, musel tenhle film vidět minimálně 100x :)! Skvělé prostředí, kterému jsem vše uvěřil. A nakonec, příjmená hudba.
Ospalá díra (1999)
Spousta hororů, ukazuje svoji hlavní bestii jen v siluetách, stínech apod. Její celou podobu vídime někdy ke konci filmu, kdy ji někdo zabije. V tomto filmu nic takového není. Bezhlavý jezdec je vidět v celé své "kráse" snad po 10 minutách, což se mi moc líbilo. Nemusel jsem celý film čekat na to, kdo že je tu všechny vraždí. K tomu skvělé stvarněné prostředí. Proste luxus.
Podraz (1973)
Vyborná atmosféra a k tomu skvěle se hodící hudba. Herecké výkony panů Redforda a Newmana jsou, jak jinak než vynikající. K příjemnému dojmu jim k tomu dopomáhá perfketní scénář.
Earth (2007) (TV film)
Úžasný dokument, poukazující na to, že veškerý život na naší planetě je závislý na počasí, které my, lidé, ovlivňujeme více, než si uvědomujeme. Někteté záběry jsou vskutku impozantní!
Gran Torino (2008)
Clint Eastwood jako režisér a zároveň herec hlavní role. Oba dva úkoly zvládl brávůrně. I "bambusáci" se povedli. Scénář, to je podlě mě samostatná kapitola. Něktěré dialogy jsou absolutně geniální, u některých jsem se smál, u druhých jen zíral s otevřenou pusou. A k tomu to úžasné auto :). Podle mě film patří do první desítky.