Recenze (20)
Ať přiletí čáp, královno! (1988) (TV film)
na tuhle pohádku radši nekoukat a jen poslouchat...příšerné kostýmy, ale příjemný hlas Karla Černocha:)
Přestupný rok (2010)
příjemná romantika, místy jsem však měla pocit, že jsem v jiném, mnohem starším filmu - Honba za diamantem...podobný námět, podobná herečka...ale nestěžuju si, film se mi líbil :)
Blízká setkání třetího druhu (1977)
No....asi jsem čekala, že to bude víc o mimozemšťanech než o lidech:)
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Když vidím, jak dneska v Aréně národů soutěží týmy společně s rozzuřeným býkem, říkám si že je to je bezduchá snaha vylepšit něco, co už ani vylepšit nejde. Hry bez hranic byly jen jedny a žádné moderní extrémní hry jim nesahají ani po kotníky. Kouzlo Her bylo právě v té jednoduchosti a "nebulvárnosti". Jestli chcete dětem ukázat zdravé soupeření, tak jim pusťte tohle a ne nějakou Arénu národů!
Můj milý, můj drahý (2009)
nenáročné, vtipné, milé, prostě klasická americká oddechovka:)
Hledá se Nemo (2003)
jeden z mála filmů, které si mohu pouštět pořád dokola a přesto mě neomrzí. Hlášky si pamatuju doslova a přiznám se, že občas mám pocit, že mluvím jako Dory: "Něco tě žere, žere, žere?" Mimochodem výborný dabing:)
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
První série mě ještě bavila, ale pak to šlo z kopce. Někdy ve druhé či třetí sérii jsem to přestala sledovat. Beztak se tam události opakovaly pořád dokola, každý s každým, všichni proti všem a nikdo s nikým. A běda jak se v některém dílu nestalo něco neočekávaného, to by určitě odradilo všechny fanynky mlsající po skandálech a zvratech.
Králova přízeň (2008)
To, co se v Tudorovcích táhlo pěti díly, tady stihli za pět minut. Pěkný film, názorná ukázka toho, jak to ve staré Anglii chodilo. Král měl co si zamanul a ženské měl jen na plození dětí, přesněji řečeno synů. A když je to holka, tak za to samozřejmě může rodička....těžký život to ty ženy měly...ale zpět k filmu. Líbil se mi střih v druhé části filmu, dodalo to na dynamičnosti filmu. Jinak není co dodat, zaujalo.
Kocour v botách (2011)
pobavilo, sice ne tolik jako Shrek, ale bylo to slušné. Ve vedlejší roli snesu mnohem radši užvaněného osla než nemotorně se pohybující vejce:)
Sherlock Holmes (2009)
Konečně po delší době film, ve který není jen hlavní chytrý a megakladný hrdina a nějaký jeho užvaněný a tupý kamarád, ale dva rovnocení parťáci, kteří se skvěle doplňují. Film má spád, je vtipný a nechybí kvalitní vizuální efekty. Sherlocka Holmese jsem nikdy nečetla, ale i přes to je mi jasné, že takhle akční detektivka to nebyla. Ale to nevadí, hlavní je, že se člověk u filmu baví. A taková drobnost - nepřipomíná vám Downey jr. v bojových scénách slavného Silvestra Stallone?:)))