Recenze (804)
Wilfred (2011) (seriál)
Rozhodně to není pro každého. Šíleně ujeté a bizarní od začátku do konce, ale přesně tím stylem, který mám rád.
My (2019)
První dvě třetiny jen výborný horor, který ale vytahuje nahoru poslední půlhodina. A ne jen kvůli zvratům, ale především kvůli výborné katarzi. Lepší než Get out, zvlášť kvůli lépe sednoucímu humoru.
Dobrá znamení (2019) (seriál)
Mám s tím podobný problém jako s Prattchetovými knihami. Až moc dějových linek a postav, z nichž ne všechny si oblíbím a děj spíš zbytečně protahují. Poslední dva díly to hodně vytahují a jsou perfektní stejně jako Crowley, ale menší pachuť z prvních čtyř přesto zůstává.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Něco tomu chybí. Má to osudovost, epické scény, má to vlastně všechno a neumím si představit, jak líp by to šlo natočit. Přesto mě to nazasáhlo. Druhý a třetí díl pro mě prostě vždycky bude za prvním. Další dva nikdy nemám chuť si pustit znovu.
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Ve všech směrech výborné, ale až moc je z toho cítit, že jde spíš o spojku mezi prvním a třetím dílem. A přesně tohle to sráží.
The Punisher (2017) (seriál)
Potenciál využitý na maximum. Přesně drsné, krvavé a atmosférické. Příjemný protipól k marvelovským filmům.
Americký táta (2005) (seriál)
Na to jak moc nemám rád Griffinovi, mě tohle až překvapivě chytlo. Oproti Griffinovým má American Dad až překvapivě zábavné postavy a mnohem vtipnější gagy.
Návrat do budoucnosti III (1990)
Je to můj nejméně oblíbený film z trilogie, ale přesto má všechno, co ostatní díly. A divoký západ je příjemné osvěžení.
Nula od nuly pojde (2006)
Zábavná historka, která má tolik zvratů, že už nedokáže být předvídatelná. A na tyhle pravidla rád přistoupím.
Ajťáci (2006) (seriál)
Nevadí mi to sledovat, ale jednoduše to nemá typ humoru, který mě baví.