Recenze (35)
Artemis Fowl (2020)
Není to dobrý film ani sám o sobě. Ale protože je to podle knižní předlohy, musím dát odpad, protože tam není prakticky nic podle knihy
Duna (2021)
Je opravdu radost na to koukat ale... 3h a mimo to jak to vypadá jsem se nebavil? Jak je možný že je to tak pitomý? Jsi vyvolený, sny, někdo nám jde po krku, sny, poušt, sny.. Ach jo.. Ale je to opravdu nádherný, a pitomý
Projekt Power (2020)
Pohodová jednohubka s docela slušnou akcí, pěkným vizuálem, prima herci... a to je tak všechno. Ale v době kdy v kinech není absolutně nic to potěšilo
Ona (2013)
Zbytečně dlouhé, useknout půl hodinky tak hodnotím za 5* Krásná kamera, výborný Joaquin
Jak vycvičit draka 3 (2019)
Jednička byla výborná, u druhého dílu už trochu ztratila série dech, ale ještě ok, bohužel trojka nám přišla tak nudná a o ničem že jsme to ani nedokoukali..
No Game, No Life (2014) (seriál)
výborný začátek, daleko lepší než podobný sword art online, škoda že je tak málo dílů
Solo: Star Wars Story (2018)
První film z nové série který jsem si celkem užil :-) Za mě dobrý
Půjčovna masa (2018) (seriál)
Nuda k uzoufání, hrozní herci, příběh, zvládli jsme dva a půl dílu a pak to vypnuli. Plusy: vypadá to hezky, miluju tenhle styl světa Přítelkyně to trefně popsala: " čekali jsme westworld a dostali jsme supergirl"
Stalker (1979)
Výborní herci i krásné záběry a režie, ale koukal jsem na to hodně unavenej a je fakt jednoduchý u toho usnout :-D takže do dalšího koukání 4*
Black Panther (2018)
Dobrej záporák s příběhem, pěknej svět ale slabé a nepřehledné akční scény a soundtrack mohl být taky větší pecka.