Recenze (35)
The Divide (2011)
Tak teda nevím, ten začátek je fakt peklo, kupa nelogickejch h*vadin, celkově nic moc, ale zas druhá půlka se mi celkem líbila. Takže první odpad, druhá tak 4*...
Herkules (1997)
Nas*at, tohle je prostě pohádka s velkým P... jo je to zaujatý, měl sem na kazetě jako malej jen tohle a asi dvě další ale stejně...
4teens (2011) (seriál)
Byl jsem jemně překvapen, jako je to blbost která k pravdivýmu obrazu má opravdu daleko ale mě to pobavilo a viděl jsem všechny díly. Normálně 3 hvězdy ale za to jak to tu všichni potápěj to jsou 4 protože odpad si to dle mě nezaslouží
Poslední vládce větru (2010)
Tak tohle je hrozná škoda, miluji animovaný seriál, bohužel tohle se nepovedlo. Každopádně pokuď si tohle někdo přečtě určitě dejte šanci http://www.csfd.cz/film/203794-avatar-legenda-o-aangovi/ , stojí to za to :-)
Gran Torino (2008)
Tak teda ze začátku jsem tomu moc nevěřil... zvažoval sem jestli si to vůbec zaslouží 4 hvězdy, pořád jsem doufal kdy se něco semele a Kowalsky byl opravdu nepříjemnej, až tupej amík... Ale teda vyplatí se počkat. Za půlkou 5 hvězd nahned :-D