Recenze (35)
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Po prodloužené verzi (Rogue Cut) přidám jednu hvězdičku, celý film pak dává o něco větší smysl a měl jsem z něho lepší dojem. Pořád ale nejsem fanda toho co udělůali s časovou a dějovou linkou, jinak ale ten film vypadá krásně, Quiksilver je prostě top a celkově střed filmu je docela dobrej. Ale pořád je tam dost hloupostí kvůli kterým to na tu 5* prostě není. Každopádně ale doporučuji Rogue cut.
The Guest (2014)
Výborný béčko :-D Dan Stevens je super, muzika taky a prostě mám z filmu dobrej pocit zábavy. Když to člověk nebere moc vážně protože třeba linkja s vojákama je fakt spíš komická. Celou dobu mi to přišlo na 4*, ale zkrátka sem se bavil tak tu pátou přidám. Jak tu už někdo psal, dá se to přirovnat k Drive, trochu zkřížený se slasherem, lehce i Split :-D Rozhodně bych byl rád za pokračování. Finále to mělo rozhodně zábavnější než právě Split
Pán prstenů (1978)
Hodně zajímavý, na Jacksonovu verzi to nemá, a končí to bitvou u Helmova žlebu. Ale rozhodně se Jackson inspiroval a pro fanoušky je to určitě must see film, některé scény jsou naprosto parádní, styl animace dost neobvyklej a atmosféra celkem temná.
Záhrobní komando (1987)
Nejlepší film mého dětství, nedokážu asi objektivně zhodnotit nakolik v tom má vliv nostalgie ale i tak neznám moc lepších filmů s monstry, retro atrmosférou, hláškama, prima postavama a celkovou pohodovostí (při premiéře ve starším věku asi 4* - rozhodně za to ale stojí)
Správní chlapi (2016)
Výbornej buddy film, vrchol žánru, neskutečně jsem si ho užil
Duna (1984)
Dvě za hudbu a místama za vizuál, jinak hrůza
Špión (2015)
čekal jsem že to bude aslespoň trochu dobrý, je to hodně špatný (41 minut 36 vteřin - kdyby nastal zázrak )
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Je to nářez, prostě nářez, jedno z mých nej anime, někoho může odradit neustálý kecání o cené života apod., ale jinak můžu doporučit i těm co na anime zrovna nejsou.
Šťastné hvězdy (1985)
Neskutečná nálož asijské akce :-D tenhle film skoro ani není o jackiem, výborná parta a honičky plus akce v nejsurovější formě. Zárověň jsem se i pobavil
Iron Man 3 (2013)
Ok, nebudu tu hodnotit provedení filmu, je to pecka, ale dost mě na*ralo jak byl film prezentován, nechci spoilerovat ale je to sakra komiksovej film a když na něco navnadíte v trailerech pak se toho jen letmo dotknete zasloužili by jste přes hubu. Úplně zbytečný film a to jsem velký fanoušek