Recenze (256)
Poslední příležitost (1945)
Důkaz o tom že i ze Švýcarska pochází velmi kvalitní válečný film .
Nebeský louda (1945)
Nezvykle odlehčený válečný film ze sovětského svazu. Je to však celkem nudné a poněkud plitké. Ale hlavně je z toho cítit radost že válka už skončila.
Cesta k cíli (1945)
Hrozně nevyvážený film. Nádherná skotská krajina a celkem pěkná atmosféra, ale na druhou stranu pro mě až příšerně naivní zápletka a milostný románek, který postrádá jakoukoli logiku.
Krev na slunci (1945)
Typický americký špionážní film slušně okořeněný akcí a bitkami (Judo). Jinak je film celkem průměrný, ale ničím neurazí. Mě se to celkem líbilo.
Zpátky do Bataan (1945)
Dost průměrný válečňák o bojích na Filipínách. O 2 roky mladší Bataan, nebo stejně starý film Objective Burma jsou mnohem lepšími kousky, než je tento. Za zmínku stojí pouze John Wayne a občasné zajímavé odkazy na historii filipinského národa (jose Rizal atp ...)
Poslední výstřel (1950)
Nudná Sra*ka ! Já prostě nechápu, jak Jiří Weiss mohl natočit něco takového.
Uncertain Glory (1944)
Errol byl schopnej hrát v čemkoliv a divák mu to sežral dříve a sežere i dnes, i v tomto snad nejvážnějším filmu se mi výkon Errola Flynna hrozně líbil a film bych se nebál doporučit komukoliv, kdo má rád komorní a psychologické snímky (ačkoliv tenhle je poměrně nadnesený).
Moskevské nebe (1944)
Další nuda vyrobena našimi soudruhy ze svazu. Dost průměrné letecké souboje (ano, vím že se film natáčel za války, ale znám mnohem lepší sovětské filmy z té doby) a i herecké výkony byly těžce průměrné. Zkuste se raději podívat po filmu Leningradské nebe to je dle mého názoru mnohem lepší film .
Mít a nemít (1944)
Casablanca mi absolutně nesedla ale tento film, který by se dal asi nejvíce ke Casablance přirovnat se mi líbil hodně. Příběh se odehrává v nádherném Martiniku. Humphrey Bogart,Lauren Bacall, Walter Brennan byli velcie kvalitní herci, i tomuto snímku jejich výkony velmi pomohly.
Třicet vteřin nad Tokiem (1944)
Celkem slušná předloha k filmu Pearl Harbor. Válečné scény byly vynikající, romantické pasáže příšerně uslintané až mě to sr*lo. Hlavní ženská herecká postava mi byla totálně nepříjemná a nesympatická, se zbytkem hereckých výkonů nemám jakýkoliv problém. Na zbytek filmu se celkem příjemně dívá a např. bombardování japonského města bylo velice dobře natočené. Film byl i dobře napínavý. Celkem by mě zajímala jeho kolorizovaná verze, tu bych si taky někdý rád pustil.