Recenze (10)
Marťan (2015)
Úžasný film. Astronauta nešťastnou náhodou nechají na jiné planetě a on se rozhodne, že na Marsu zákony pravděpodobnosti neplatí a rozhodne se přežít. Země, která ho už z 50% odepsala a posádka, která riskuje úplně všechno, aby ho vrátila domů. Miluju sci-fi, tohle je ale sci-fi jen okrajově, je to spíš o schopnosti člověka přežít a přizpůsobit se jakékoliv situaci. Soundtrack se taky povedl, kdyby to šlo, dal bych šestou hvězdu za Waterloo od Abby.
Rivalové (2013)
V kině jsem na tom nebyl. Po zhlédnutí v tv si říkám velká škoda. Už dlouhou dobu jsem neviděl tak dobrý a poctivě odvedený film ze sportovního prostředí. Ani minutu jsem se nenudil.
Lepší už to nebude (1997)
dnes jsem viděl Lepší už to nebude, po šesté nebo po sedmé. Po každé mi to připadá lepší a lepší. Myslím, že tak skvělý film Nicholson nikdy nenatočil a už ani nenatočí. I když je to hlavně Jackova zásluha, ani ostatní nezůstávají pozadu. Helen Hunt moc nemusím a Grega Kinneara nesnáším, ale tady jsou skvělí a občas se mihnoucí Cuba Gooding sem taky zapadá. "Pojďte dál a nezkažte to jen proto, že jste to vy"
Bitevní loď (2012)
Průměrný film, Peter Berg není žádná extratřída, ale myslím, že dokáže natočit lepší věci. Ale na druhou stranu, Rihanna v maskáčích byla vážně sexy.......
Pravá a levá ruka ďábla (1970)
Tohle je pěknej nářez, řekl bych jeden z nejlepších kousků dvojice Spencer a Hill. Scéna Hill versus fazole mě vždycky dostane.
Dawsonův svět (1998) (seriál)
Průměrný studentský seriál, kde všechny postavy jen filosofují o životě, proto nechápu, že jsem na něm doslova ujížděl, že by za to mohla Michelle Williams ?
Mortal Kombat - Boj na život a na smrt (1995)
Skvělé bojové scény, skvělá hudba, opravdu zlý záporák a Lambert ve své životní roli, čistá zábava, nic víc, nic mín'. Zapněte přehrávač, vypněte mozkové bun'ky a nechte se unášet.
Zombies: Den-D přichází (2008)
Průměrný zombie horor, který ale není vůbec špatný, dá se na něj podívat i dvakrát. 4. hvězdičku přidávám za Menu Suvari, v těch maskáčích je opravdu dost sexy. ....asi sem divnej
Mise na Mars (2000)
Slušný příběh, slušné obsazení, skvělá hudba, ale hlavně jsem v závěru filmu moc záviděl postavě Garyho Sinise.
Svatba mého nejlepšího přítele (1997)
Vcelku povedená komedie, ale ne díky hlavním hrdinům. Mulroney je zde nemastný, neslaný, nechápu proč by se o něho měly dvě sexy holky přetahovat, J.Roberts zde podává průměr a film táhnou C.Diaz a hlavně skvělý Rupert Everett.