Recenze (227)
Old Henry (2021)
Jeden z nejlepších westernů za posledních 20 let, kterej sází na minimalismus, dokonalýho Tima Blakae Nelsona a pointu, která ustřeluje hlavy... 10/10
Není čas zemřít (2021)
Poslední Craigův Bond se snaží, ale opět totálně selhává scénář a dramaturgie. Takže se zase jen odškrtávají povinné položky. Trocha nudné akce, přesun na exotickou lokaci, nesmyslná přestřelka se sexy holkou, panák Martini, zbytečný rozhovor a takhle pořád dokola. Bez napětí, bez nápadu a hlavně bez emocí… 6/10
Mayday (2021)
Velká metaforická audiovizuální nádhera o nekonečném boji proti týraní na ženách... 8/10
Švindlíř (2021)
Schrader je celkem dobrej scénárista, ale jako režisér je naprostej diletant neschopnej vytvořit jakýkoliv napětí, drama nebo emoce. The Card Counter je prostě levný televizní béčko, kde se občas na zdech objeví stíny kameramana a vrchol filmový řeči je prolínačka. Ten soundtrack si to fakt nezaslouží… 4/10
Půlnoční mše (2021) (seriál)
Pomalu gradující scénáristická extra liga, která ve finále člověka totálně semele… 10/10
Bábovky (2020)
Směs nesourodých scén a záběrů plných hloupých postav, které na konci všechny odveze sanitka... 3/10
Voyeuři (2021)
Parádně vygradovanej 90s thriller skoro jak od Verhoevena... 8/10
Reminiscence (2021)
Rádoby sci-fi noir utopenej v oceánu extrémní nudy... 4/10
Zelený rytíř (2021)
Epická výprava za uvědoměním si svojí vlastní zbabělosti... 10/10
Beckett (2021)
Pocta všem old school kriminálkám. Novodobej Marathon Man... 9/10