Recenze (920)
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Vysajte Bellu a je klid aneb upíří přehlídka pokémoních vlastností.
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Není nad to si lehce sprostě zanadávat u televize. Je to taková zkouška, co divák vydrží.
Twilight sága: Zatmění (2010)
Pomalu si zvykám na to, že většina postav je naprosto dementních. A největší nervák je, když se dvě dementní postavy baví spolu.
Chappie (2015)
Blomkamp pořád ještě není dost zralej do premiérové ligy. A bůhví, jestli někdy bude. Působí spíš jako student, kterej si lehce amatérským způsobem pohrává s myšlenkou bytí, umělé inteligence a přenosu mysli. Jackman, Weaver a Zimmer ho měli nejspíš nakopnout o třídu výš, ale měl jsem z nich pocit, že Chappieho berou jen jako rozcvičku před dalším blockbusterem. Moc pěknej byl JARovej rap a skvěle vymodelovanej gangsta plecháč. 3,5*
Nejsmrtelnější kořist (2013)
Nejsmrtelnější kořist je excelentní příklad toho nejstupidnějšího, co kdy bylo natočeno. Prior, a je jedno, jestli Ted nebo David, nemůže mít IQ větší než webová kamera na stromě. V rámci Otrlce 2015 prima sadomaso zábava.
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Nudnou srdíčkovou jedničku vystřídalo utrápený pokračování. Holka ztratila poslední kousek své inteligence a tak upřímně doufám, že pro klid našich duší (i té její) ji v závěru někdo pěkně vykolíkuje. Nebo klidně i dříve.
Stmívání (2008)
Pojďme sdílet svoje city, pocit s upírama, poplačme si a zavzdychejme v korunách stromů.
Americký sniper (2014)
Spoustu silných momentů střídaly absolutní kiksy, které bych od vostrýho pistolníka Eastwooda nečekal. Pravda, pistolník je už značně omšelý......
Whiplash (2014)
Sekec, mazec, hudební balzám na duši kontra vojenský dril.
John Wick (2014)
Reeves zamrzl v Matrixu, John Wick je další bojůvková zbytečnost po 47 Ronin a Man of Tai Chi. Keanovi evidentně chybí sebereflexe.