Recenze (154)
Temné stíny (2012)
Burtonův nejslabší film. Podívaná dobrá, ale chybělo tomu něco k dokonalosti.
Prostřeno! (2010) (pořad)
Docela příjemná amatérská kuchařina.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Nic lepšího Tarantino nemohl ani vymyslet!!!
Válečný kůň (2011)
Jak někdo může natočit proboha film o koňi?! Po shlédnutí mě to došlo. Kůň v hlavní roli? Proč ne! Nemusím koně a filmy o nich vůbec ne, ale tento mě fakt dostal a zanechal ve mně skvělé pocity. Užasný, krásný a přitom tak smutný příběh zatažený do války zmítající Evropy. Nádherně pojatý příběh, který ve svém žánru nebude mít dlouho konkurenci. Musím se přiznat, ale i kapka slzy ukápla, opravdu dojemný film.
Jack a Jill (2011)
Totálně smackaná komedie. Sandler pokazil co jen šlo. Snad nejhůř zahraná dvojrole co jsem viděl. Filmu nepřidají ani filmové hvězdy jako jsou Johnny Depp, Katie Holmes a Al Pacino. Než komedií bych to nazval špatným vtipem. Hrůza, hrůza. Nechápu jak Al Pacino mohl kývnout k účasti u takového filmu. Sandler si ten počet zlatých malin opravdu zasloužil. Je to jeho nejhorší film. Snad už nenatočí žádný takový filmový výstřelek…
Probudím se včera (2012)
Komedie to začíná být až na scénu nastoupí Jirka Mádl, předchozích 20 minut utrpení a totální nudy. Jirka svou roli zvládl skvěle. V poslední době jedna z těch lepších českých komedií. Skrytá reklama na orbit se dala taky přežít. Úžasně vymyšlený scénář na české poměry. České filmy zavrhuji, ale na tento bych se dokázal podívat i podruhé.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Jsou zpátky! Sice o pár let starší, ale o to vtipnější. Po několika neúspěšných prcičkách bez Stiflera se konečně dočkáme staré gardy v plné síle. Nostalgie na první 3 díly zapůsobila úžasně, žádné ohrané vtipy. Všechno funguje jak má. Stifler nezklamal, dělá to co se od něj očekávalo. Skvělé zakončení série.
Avengers (2012)
Skvělý výběr superhrdinů od tupého ničitele všeho, přes vážného kapitána až k milionáři v obleku. Film je prostě úžasný, ale má to jeden háček musíte znát předchozí filmy. Hulk se dá ožehlit, ale ostatní filmy: Iron-mana, Kapitána Ameriku, Thora musíme prostě vidět. Děj je nabitý akcí a když se nic neděje tak máme film našpikovaný úžasnými a vtipnými hlášky. Marvel věděl na co vsadit a vyplatilo se mu to. Skvělé komiksové pojetí se povedlo.
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Opravdu kvalitně uvařené dobroty!
Takešiho hrad (2002) (pořad)
Na mě až moc blázniví japonci.