Poslední recenze (18)
Cry-Baby (1990)
jeden z nejhorších filmů co jsem kdy viděl. Nebo aspoň jejich kus, nebyl jsem schopnej to dokoukat...
Ocelová pěst (2011)
Taková pohodová rodinná pohodovka. Potěší, ale nenadchne. Boje jsou fajn, ale je to bez napětí a je to až moc plné kýčů. Už po 20 minutách filmů bylo jasné, jak to bude dál probíhat a jak to dopadne.
Forrest Gump (1994)
LEGENDA mezi filmy a tak to i zůstane :)