Recenze (19)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Já nevím,film jsem viděl ale celkově mě to nijak nenadchlo.Krom několika scén jsem se fakt nudil.I když je pravda,že filmy z nemocničního prostředí mě nikdy nebavilo sledovat tak jsem měl dle očekávání asi přehnané představy.Inu je-li zde někdo,kdo by mi ten filmek trochu pozvedl tak ať napíše:-)
Velký táta (1999)
Pěkně na pohodu filmeček,dobrej příběh,jsem zrovna v podobným období takže mi téma bylo blízký.
DARYL (1985)
Jako malý jsem tento film viděl se školou v kině a byl jsem z něho naprosto unesen.Pamatoval jsem si málo,jen pár momentek a po shlédnutí jsem si jich pár vybavil(baseball).V DOSPĚLOSTI TO UŽ NENÍ TAKOVÝ ALE AŽ DOROSTE SYNEK TAK SE NA TO S NÍM RÁD PODÍVÁM:-)
Présumé coupable (2011)
Dnešní shlédnutí tohoto snímku ve mě zanechalo velice silný dojem.Malinko mi tam chyběla jen nějaká šarvátka s vězni ale dramatických scén tam bylo dost tak to vlastně ani tolik nevadilo.To,že se to opravdu odehrálo je velice smutné a zarážející ale bohužel se podobné věci událi,jsou a nejhorší je,že určitě ještě budou.
Rumburak (1984)
Nechápu ty kteří tady srovnávaj tento film s pokračováním Arabely.Tady tento film jasně ukazuje,že Rumburak byl taky člověk:-)Mě se to líbí,je to oddechovka.
Ben Hur (1959)
Mám hrozně rád Charltna Hestna už od doby,kdy jsem viděl Planetu opic.K tomuhle jsem se dostal úplnou náhodou,nechápal jsem úvod hudby a pět minut se nic nedělo.Ale pak jsem se pomaličku začal zakoukávat a film mě naprosto uchvátil,jak vývojem tak hudbou ale hlavně propojením s Ježíšem.Naprostá bomba........až po několika shlédnutí jsem si všiml,že při scénách hlavního závodu Vozatajů,je v jednou záběru vidět na písku vyjeté koleje od pneumatik jedoucího auta s kamerou.To jest jediná chyba na tomto filmu a ta se dá prominout.:-)
Žhavé výstřely 2 (1993)
Jak jenička tak i dvojka mají co so sebe.geniální scéna z Ramba 3 jak si Topr Harley zavazuje šátek proti pocení a napálí to do sloupu
Rambo: První krev (1982)
klasika svého žánru,skvělej film
Návrat k vítězství (1981)
skvělý snímek,zapojení sportovců je dobré,ale SLy by nemoh chytat ani prales.
Správce statku (2004)
tady to je jasnejch pět hvězdiček,kamarádi mi tam hrajou,byl jsem u toho natáčení,zamiloval jsem se do Aničky a dodnes to neví:-) Pavel Klindera jako hlavní štamgast je suprovej.