Poslední recenze (19)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Já nevím,film jsem viděl ale celkově mě to nijak nenadchlo.Krom několika scén jsem se fakt nudil.I když je pravda,že filmy z nemocničního prostředí mě nikdy nebavilo sledovat tak jsem měl dle očekávání asi přehnané představy.Inu je-li zde někdo,kdo by mi ten filmek trochu pozvedl tak ať napíše:-)
Velký táta (1999)
Pěkně na pohodu filmeček,dobrej příběh,jsem zrovna v podobným období takže mi téma bylo blízký.
DARYL (1985)
Jako malý jsem tento film viděl se školou v kině a byl jsem z něho naprosto unesen.Pamatoval jsem si málo,jen pár momentek a po shlédnutí jsem si jich pár vybavil(baseball).V DOSPĚLOSTI TO UŽ NENÍ TAKOVÝ ALE AŽ DOROSTE SYNEK TAK SE NA TO S NÍM RÁD PODÍVÁM:-)