Recenze (41)
Brickleberry (2012) (seriál)
Topka mezi nekorektními animáky
Modlit se, poslouchat, neodmlouvat (2022) (seriál)
Už jsem toho o různých sektách apod. četla a viděla hodně, ale vždycky ti lidi přišli původně z vnějšího světa a nebo do něj aspoň občas chodili. I amišové vědí, co je policie, i když to považují za něco špatného. Ale narodit se do toho a po x let nevidět "nevěřícího," nevědět, kdo je prezidentem USA anebo neznát policii je fakt psycho.
Tin & Tina (2023)
Boha, to zas byla kokotina. Pěkně mě to nasralo, byly tam tři věci, co fakt nesnáším a v hororech z nějakého důvodu bývají často, a to pitomé náboženství, debilní děcka a kreténský, ignorantský manžel. I ta baba byla nakonec pěkná kráva a dost mě srala. Ne, díky. Dvě hvězdy ta to, že to zpočátku vypadalo zajímavě.
Když se všechno po*ere: Woodstock 99 (2022) (seriál)
Nechutné. To ukazuje lidskou povahu v celé své kráse. Pořadatelé, udělali spoustu chyb (třeba ten, co vymyslel ty svíčky asi postrádal mozek kompletně), chtěli na tom vydělat a byli chamtiví a působili, jako by nikdy žádný festival nepořádali a asi ani na žádném nebyli. Ale to, jak se chovali ti návštěvníci, to byl vážně hnus. Kdo se takhle proboha chová? Říkejte si co chcete, ale tohle nebyl naštvaný dav, to byly normální opice. Ani ne opice, poloopice. Totální hovada, sjetí čuráci a agresivní špíny. Nejdřív brečí, že je málo vody, že se není kde umýt, ale pak se válejí ve splašcích. Nepochopím. K dokumentu samotnému, téma zajímavé, autentické záběry ok, ale jinam nějak zbytečně dlouhé, roztahané, ty kecy těch lidí, co to zažili, jsou na facku. Takový béčkový dokument.
Když se všechno po*ere: Woodstock 99 - Jak se tohle ku*va stalo? (2022) (epizoda)
Nepustili nás dovnitř s vodou! Bé! Uvnitř byla voda drahá! Bé! Tak já nevím, ono to snad dříve na fesťácích vypadalo jinak? Mohli jste si snad vzít termosku s čajem a řízky, nebo co mi uniká?
Sestra Smrt (2023)
Nenadchne, neurazí. Už jsem viděla mnohem horší horory. I mnohem lepší, ale těch zase tolik není.
Papežův vymítač (2023)
Blbost. Třetí hvězdu za Russella Crowa. Bez něj by to stálo úplně za prd .
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti - Persona (2008) (epizoda)
Tenhle díl byl fakt hrozný. Jeden z nejhorších. Dívám se na to, protože mám ráda úchylné kriminálky, kde nejde jen o prachy a protože mám ráda, když mi to hne žlučí. Ale někdy je to sakra moc.
Wonder Woman 1984 (2020)
To byla konina. Dávám jednu hvězdu za tu první scénu se závodem
Kobry a užovky (2015)
Kryštof nailed it