Recenze (245)
Frank -N- Brains (2009)
Celkem zabavný počin, divím se tak nízkému hodnoceni :) Ke zhlédnutí s českými titulky na: http://www.videacesky.cz/kratke-filmy-online-zdarma/frankensteinuv-mozek
Zamilovaný George Lucas (1999)
Velice povedený kraťas, především pro fanoušky hvězdných válek. Ke zhlednutí s českými titulkami zde: http://www.videacesky.cz/kratke-filmy-online-zdarma/zamilovany-george-lucas
The Butterfly Circus (2009)
Žádná překvapivá pointa (především pro lidi, kdo o Nickovi Vujicicovi již vědí), ale rozhodně zahřeje na duši. Velmi se mi líbil výkon Eduarda Verástegui - dokonalé charisma, takto si představuji cirkusového principála. 85%. Ke zhlédnutí s českými titulky na http://www.videacesky.cz/kratke-filmy-online-zdarma/cirkus-motyl
Milostný příběh (2005)
Snmek kratší než většina komerčních reklam. Nic, co bych nazýval filmem.
Mortys (2011) (studentský film)
Nádherná animace, promyšlené dialogy, všechno působí tak poeticky, jen nebýt toho slabšího příběhu bez nějaké hlubší pointy či zvratu, ale i tak pěkná podívaná a dobře investovaných 7 minut :)
Oko (2002)
Poměrně velké zklamání. Východní horory mám rád a po přečtení zdejších komentářů typu "Šestý smysl hadra" jsem čekal opravdovou nálož strachu a napětí, ale nakonec to byla jen takova větší petarda. Velmi slibný začátek, kdy rozostřené vidění dívky a její "přeludy" slibovali velký potenciál, který byl však pohřben odfláklým koncem bez nápadu a pointy. Opět platí, že to nejlepší bylo vidět v traileru. A nakonec věřím, že hodně ubral i český dabing, takže doporučuji originál.
Čarodějův učeň (2010)
Vezmu to ve zkratce. Cage a Molina dobří, Belluci sexy, Baruchel hrozný, Palmer nesympatická. Efekty dobré, ale v druhé půlce se omrzí (pořád dokola to jedno a samé kouzlo). Hlášky občas pobaví, většinou ale vytvoří jen pokřivený úškleb. Krátká stopáž potěší, tak jako častá akce, ale nic není dotažené do konce. Výsledek: neurazí, ale pokud to neuvidíte, o nic nepříjdete.
Na hraně temnoty (2010)
Mel Gibson je šílenec. Neumí režírovat, neumí hrát nic jiného, ale šílence, to on umí. Možná tentokrát nebyl tolik výrazný, možná za to může plochý scénář či nedokonalá režie, ale výsledek je pořád alespoň průměrný. A to na sobotní pozdní večer bohatě stačí. Jednu velkou vítku bych však měl - žádná z postav nebyla dotažená do konce. Především Ray Winstone určitě měl dostat větší prostor pro svou postavu.
Melancholie (2011)
Melancholia určitě není pro každého, ale ty, ktěří se do ní v cítí, potěší. První půlka filma sice ničím nevyniká, zato druhá půlka nabídne to, co většina očekává - ten tíživý pocit čekání na to, co příjde, ta bezmoc, kterou nikdo nedokáže zmírnit, to napětí, jaké to bude a co bude dál. Nervy drásající hudba spolu s temnou atmosférou a nádherná modrá planeta v roli smrtícího dvojčete. Svým podáním a originalitou byl vytvořen jednoduše magický snímek.
Útěk do divočiny (2007)
Jeden z nejzvláštnějších filmů, co jsem měl kdy možnost zhlédnout. Poprvé jsem si ho pustil hodně pozdě večer a nevydržel jsem u něj až do konce - především kvůli dlouhé stopáží, únavě a také kvůli tomu, že mě první polovina filmu až tak nezaujala. O pár dní později jsem se rozhodl na film dokoukat, což jsem také úspěšně zvládl a bez větších emocí jsem film ohodnotil 4 hvězdičkami a šel spát. Když jsem ale celou noc kvůli tomuto filmu nemohl usnout, uvědomil jsem si, že ho mám asi víc pod kůží, než se na první pohled zdálo. Ráno jsem tedy změnil své hodnocení na 5 hvězdiček s pocitem uspokojení za dobře strávený čas při jeho sledování. Když jsem ale film nedostal z hlavy ani po třech dnech, znovu jsem všechno přehodnotil a uvědomil si, že ten film mám SAKRA HLUBOKO pod kůží. Výsledkem je čestné místo v mých TOP 10 a opravdu nevšední zážítek. Děkuji skutečnému Chrisi McCandlessovi, Jonu Krakauerovi, Seanu Pennovi a v neposlední řadě taky Emile Hirschovi za to, co pro mě dokázali připravit.