Recenze (2 763)
Mørke sjeler (2010)
Po 40 minutách jsem to vypnul a smazal! Amatérská SRAČKA!
600 kilo zlata (2010)
Dobrodružný - akční film. Krásná příroda, drsná džungle a naháněčka. Bohužel, herecké výkony tragické, napětí skoro žádné a z takového prostředí se dal určitě vytřískat dobrý film!
Dům snů (2011)
50% - nemám rád psychologické filmy, ale protože ve filmu hráli známí herci, tak se na to dalo dívat :-)
Johnny English se vrací (2011)
Hrozná nuda a kdyby tam nebyla čínská uklízečka, tak dávám ODPAD!
Amphibious (2010)
V loňském roce oběhly internetem plakáty a videa s reklamou, jaký to bude MEGAHIT. A přitom je to MEGASHIT. Opravdu humus, nedalo se na dívat. Dětmi nakreslený škorpion, který má nahánět strach!
7 gwanggu (2011)
Přiznám se, že, že asiatické filmy nesnáším. Kupodivu, tento byl opravdu dobře natočen. Posledních 20 minut bylo parádních a nestvůra byla graficky vytvořena na velmi dobré úrovni.
Vražedný lov (2012)
Hrozná sračka. Starý pomatený děděk v lese a banda lupičů. Nesympatické herecké obsazení, amatérština na každém kroku a ke všemu táhnoucí se nuda! FUJ!
Není kam utéct (2011)
Hory, příroda, skály, potoky a k tomu naháněčky v lese..... to je moje :-) Navíc sympatické herecké obsazení, napětí.... Bavil jsem se. Jen mne udivilo, kam se ten Karel Roden všude vecpe :-) 80%
Nesvatý (2010)
A já jsem se bavil. Mikuláš, tak jak by měl vypadat :-)
Miranda (2009) (seriál)
Prostě perfektní :-)