Recenze (26)
Havel (2020)
Realistický pohled na osobu, která bývá chybně vydávána za národní symbol. Konečně se našli odvážní tvůrci, aby ukázali tu pravou tvář chartisty. Účel filmu je bez pochyby splněn, sdělení pro divalky je jednoznačné.. Bohužel charakter hlavní postavy je tak nízký a fakešný, že v člověku film zanechá negativní emoce…, které patří skutečnému dizidentivi, bez přikrášlování…..
Občan Havel (2007)
Sice líbivé, ale ideologické dílo, realističtější pohled na dizidenta nabízi film “Havel”… ten se ale nelíbí idealistům… Bohužel pravda někdy není příjemná, zvláště u osoby, která bývá chybně podávaná jako vzor pro masy….
Ví o tobě (2021) (seriál)
Opravdu povedený seriál do posledního detailu. Jen musíte vydržet do konce posledního dílu, aby vám to všechno zapadlo dohromady.
Království Jugoslávie ve druhé světové válce (2014) (seriál)
Naprosto skvělý dokument.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Zatím nejslabší díl, objevují se nové postavy, které nekorespondují s knihou. Některé scény (např. honička v sudech na řece) jsou jak vystřižené z nějaké videohry a působí komicky uměle, tím jak nezapadají do celkového rámce filmu. Mám pocit, že celý Hobit je uměle "natažený", aby tvůrci z jedné knihy vycucali tři díly a vydělali co nejvíce peněz... To vše bohužel na úkor kvality... :(
The Last Weekend (1998)
Klasické "syrové" britské drama s neočekávanou zápletkou. Přátelé ze studií se setkávají ve víkendovém domě toho úspěšnějšího z nich společně se svými manželkami. Z počátku se vše zdá normální a klidné, ale minulost i závist začnou brzy formovat celý příběh zcela jiným směrem... Vřele doporučuji, jedná se o velice kvalitní kousek.. :)
Revoluce (2012) (seriál)
Je to o něco lepší než "Primeval: New World", ale přesto velice najivní a hloupoučké... Doporučil bych to spíše pro náctileté, ale tomu odporují některé krvavé scény...
Pravěk: Nový svět (2012) (seriál)
Ze slušnosti dávám tomuto seriálu jednu hvězdu. Rozhodně nepatří mezi "červené" snímky,.. Bohužel značné zklamání... :(
Pronásledovaná (2012) (seriál)
Po shlédnutí prvních čtyř dílů jsem hodnotil 100 %. Zdálo se, že se nám rýsoval kvalitní seriál typu Alias - Nikita... Nicméně, po delším sledování seriál nenabídl nic nového, po osmém dílu dávám * * *, bohužel zklamání... :(
Přátelé (1994) (seriál)
Proč to pořád pouští v autobusech StudentAgency?????? :( Prosím už né!