Recenze (34)
Bitevní loď (2012)
Další slátanina, podobná mnoha dalším US nesmyslným eposům…
Šťastný nový rok 2: Dobro došli (2021)
Snažím se přijít na to, jak zoufalý musí být člověk, aby napsal takovou sračku, jak blbej musí být, aby takový hovna natočil a jaký zoufalci musí být ti, co se v tom pokoušejí hrát… Veškrnová je jen přihlouplá třešinka na dortu….
Cool Girl! (2023)
Jo! Užitečnější film…. Když se řekne hnůj, aspoň víte, co se tím mysli…Tečka.
Minuta věčnosti (2021)
Island. A dál….?🤷♂️
Pobřežní hlídka (2017)
Jo… přesně tak si představuju Ameriku… Odpad je OK.
Havel (2020)
Zbytečný film o zbytečným člověku.
Hodinový manžel (2014)
Neuvěřitelně stupidní a hloupá, zbytečná věc.....nechápu ta hodnocení!
Obležení (2012) (TV film)
No tak to se soudruzi filmaři na Zélandu snad posrali, neee??? Policie beze zbraní a domobranná brigáda důchodců versus jeden pičus plus jedna mega kráva.... Šílený!!
Muž z oceli (2013)
Díky bohu jsem tu braboračku viděl jen v letadle a v původním znění ani nerozuměl všem těm heroickým sračkám. Dvě dávám za to, že jsem u toho několikrát příjemně usnul, a tak si alespoň trochu zkrátil let... Snad mezi spokojenými nevznikne sbírka na pomoc zničenému Manhattanu...
Neporazitelný II: Poslední zůstává (2006)
Žádná velká filmařina to určitě není, ale na mě to fungovalo perfektně. Super fighty, záporák fakt zmrd, príma tréňa, konec jako z pohádky.. jo fakt dobrý.