Oblíbené filmy (5)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Nádherný příběh, výborné herecké výkony. Strhující příběh na který nelze zapomenout.
Forrest Gump (1994)
Film o truhlíkovi co dokázal vše. Škoda jen že se to nedrželo knižní předlohy. Jinak je to ovšem film který nikdy neomrzí.
Když si Chuck bral Larryho (2007)
Velice neklasická komediální zápletka. Ovšem není to film na který lze koukat dokola. Je to film na víkendový večer a potom zpátky sním do šuplíku.
Captain America: První Avenger (2011)
Komiksáky mám rád a i tento film byl pěkný. Dal bych tam více prostoru Tommy Leemu Jonesovi, jelikož toho herce mám rád. U tohodle filmu jsem se rozhodně nenudil ale podruhé se na to koukalo už hůře.
Útěk do divočiny (2007)
Po dokoukaní tohodle filmu jsem měl chuť se sbalit a utéct do lesů. Dokonalý příběh. který v člověku zanechá pocit že nemá vše po čem touží a že každý člověk má navíc než se stát otrokem materialismu. Dokonalý..