Oblíbené seriály (7)
Griffinovi (1999)
Výborný humor. Je to trochu jiné kafe než simpsonovi, ale tento humor nemůže nikoho urazit. Skvělé...
Simpsonovi (1989)
nejde říct nic jiného než vynikající.
Futurama (1999)
Lehký odnoš simpsonů - je to příjemný po celou dobu dívání, někdy se příběhy opakují. Neznám nic lepšího než si pustit futuramu a usnout :)
Přátelé (1994)
Super seriál. Mrzí mě ale jedna věc. Stále se opakující zápletky. Rachel chce Rosse a pak ne, Ross si najde holku a potom ho zase chce Rachel a takhle pořád dokola. Joey stále řeší jak se stát hvězdou a jak se protlouct showbyznisem. Ovšem je pravda že je nezapomenutelná postava. Od začátku 6. série to už bylo to pravé, ale 5 hvězd je pouze za Chandlerův skvělý humor a za skvělý výkon Mathewa Perryho. Pokud jde o nejpitomější postavu tak Phoebe by tam být nemusela :) občas mě až rozčiluje.
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Seriál který je trochu podobný přátelům, ovšem s úplně jinými a myslím že i lepšími lidmi. Přímější a lepší humor. Na tenhle seriál jde říct i pouze Legend ................. wait for it ................. dary.
Teorie velkého třesku (2007)
Prostě super. Čtyři vědci, které by mohli obsadit do MacGyvera za jejich vynálezi. Ovšem jejich sociální cítění je už něco jiného. Tenhle seriál má vše. Blázna, i když ho matka nechala vyšetřit ( Sheldon ) , uchýla ( Howard ), správňáka ( Leonarda ) a citlivku ( Rajeshe ). Prostě SUPER !!
Červený trpaslík (1988)
Doslova kultovní seriál. Tento sitcom s britským suchým humorem můžete jen milovat a nebo nenávidět.