Recenze (683)
Na seznamu smrti (2022) (seriál)
Jeden s naj serialov 2022
Predátor: Kořist (2022)
Pre fandu Predatora je toto mňam mňam povinost. Vynikajuce boje a konecne logicky zaverecny boj s ugly motherfuckerom..
Spider-Man: Bez domova (2021)
prvá polovica fajn druhá pre mňa je to len opäť recyklácia všetkých padúchoch vo filmoch o Spidermanovi
Duna (2021)
Čo k tomuto dodať. Je to poctivá sci-fi filmarčina bez zbytočných superhrdinov v blbých kostýmoch. Ak už tomuto nedám 5* tak čomu????? Je to film ktorý svoj dej rozpráva bez toho aby s diváka robil debila ako niektoré súčasne filmy. Samozrejme predloha je jasne daná , ale niektorý filmári by to spackali až by sme všetci plakali. Jedine čo mi v tomto filme vadí je Timothée ale to je môj osobný pocit ,ktorí nemá veľký vplyv na film.
Beckett (2021)
Pači sa mi že ten film posobi realne tak civilne až obyčajne. Tak isto sa mi pači že sa to odohrava v Grecku - neokukanej krajine po stranke filmu. Hlavna postava sa sprava , koná a žije ako človek a nie ako stroj v inych am. filmoch. Pre mňa poctiva filmarčina za 5*. PS:Za všetkym zlom vo svete hladaj americku stopu
Rozhněvaný muž (2021)
Je to remake ale lepší ako originál. Čo nebýva veľmi často. Týmto smerom by mal Guy ísť a ešte viac k súbojom ala Raid alebo John Wick. Vtedy by som dal 5*
Tři vteřiny (2019)
BIG BIG BIG Surprise. Pre Krimi fanatikov nutnosť mňa osobne moc bavilo. Má to hlavu aj pätu.
Tiché místo (2018)
Pre mňa horor roku spolu s Hereditary. Aj keď Tiché miesto je viac komerčne vôbec to nevadí.
Děsivé dědictví (2018)
Výborne a hlavne pomaličky deptajúce a deprimujúce diváka. Pozriem opäť a to už býva veľmi zriedkavo.
Valerian a město tisíce planet (2017)
Bavilo a o to tu ide.Pre mňa lepšie ako Star Wars.