Poslední recenze (25)
Vocasy na tripu (2023)
No... Většina komedií točených v posledních letech je totální sračka se snahou o humor dělaným na sílu takovým způsobem, že je to až trapný a pobaví to maximálně debila, který se směje i vlastním prdům. Jenže... Ono to tady funguje. Scénář je vyhnaný do totálních absurdit, všechny moudré myšlenky jsou sraženy na úplný dno. Naopak ty největší kraviny tady zní pomalu až jak slovo prorokovo. Totálně otočené polarity, do toho kontrast mezi vnímáním světa okem člověka a okem psa. Doplněno o soundtrack, který by byl za normálních okolností neposlouchatelný. Nicméně opět - zde skvěle podchycuje atmosféru. To všechno z toho dělá koktejl, u kterého jsem se i já - milovník inteligentního humoru, fakt musel chlámat. Možná se za to dokonce až stydím, ale jo - tohle se fakt povedlo. Nenazýval bych to zrovna uměním. Naštěstí pro všechny - ono se to o to ani nesnaží. Rozhodně je to ale nejlepší párty film, který jsem v posledních letech viděl :-)
Těla (2023) (seriál)
Tohle je fakt zajímavě natočený, scénáristicky neotřelý a ku podivu celkem dobře fungující kousek. Obzvláště ty historické dějové linky se mi líbí, přítomnost dobrá, budoucnost poslabší. Celkově bych dal 4 hvězdy, ale opět se Netflix činil indoktrinací diváků a musel tam opět nacpat buzeranty. Za to hvězda dolů.
Perníkový táta (2008) (seriál)
První tři série mě moc nebavily. Ale pak to nabralo grády. Heisenbergu, salutjui. Seš borec!