Oblíbené filmy (10)
Bourneův odkaz (2012)
Film ve kterém je hodně akce, v hlavní roli nechybí ani dobrý herec Jeremy Renner, který se do toho vložil na plno. Až na nějáké zdlouhavé scény mě to až do konce filmu bavilo.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Tak z kina jsem odcházela maximálně nadšená a spokojená! Nejen že je Jeremy Renner pohledný herec ale opravdu umí dobře hrát.Líbili se mi i ty jeho gesta co dělal. Drsný a zároveň roztomilý Jeníček. To se mi líbilo. Mařenka taky nemá chybu a spolu tvoří bezvadné lovce čarodějnic. Ve filmu jdou slyšet i dobré hlášky,kterých si cením. 3D efekty,o tom snad nikdo nemůže pochybovat jak byli dobré. Jeníček a Mařenka na mě také zapůsobili svými zbraněmi. No a způsob jak zabíjeli čarodějnice byl dobrý a bezvadně promyšlený! Je to opravdu dobrý film.
Skyfall (2012)
Avengers (2012)
Dobrý scénář,samozdřejmě skvělé vizuální efekty. Nejvíce byl ve filmu obsazen asi Robert Downey a jeho vtipné hlášky,což je dobře. Souboj na konci byl napínavý jak pro mě tak pro mého přítele. Opravdu jsem dlouho neviděla tak skvělý film.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Jsem ráda že jsem to viděla hned na půlnoční premiéře.S filmem jsem naprosto spokojená.Nemá žádnou chybu,podle mě nejlepší díl ze všech.Jen škoda že tam nebylo více vlků v lidské podobě.