Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Seriál, který má všechna nej, nikdy se mi neohraje a vše ostatní už bylo řečeno.
Simpsonovi (1989)
I přes slabší díly v posledních řadách stále nejlepší animák všech dob.
Zdivočelá země (1997)
To je moje ,,srdcovka". Nádherná hudba a hlavně skvělé vyobrazení neslavné doby, od které se dnešní komunisti distancují a omlouvají se za ní a myslí si, že se tím vše smaže a zapomene. Děkuji tvůrcům za tento seriál, jen víc takových. Na tyto časy se nesmí zapomínat! I přes mírný pokles kvality v posledních dvou sériích nemůžu dát méně než 5*.
Čtvrtá hvězda (2014)
Díl od dílu se to blíží dokonalosti, musím se smát od začátku až do konce... A mimochodem super reklama na dejvický divadlo.
Případy 1. oddělení (2014)
Městečko South Park (1997)
Nejdokonalejší satira všech dob.
Živí mrtví (2010)
MOST! (2019)
Černobyl (2019)
Možná nejlepší seriál co jsem kdy viděl. U většiny kvalita díl od dílu klesá, ale u Černobylu je to přesně opačně. Na konci posledního dílu z toho byla až husina po celém těle... Tleskám tvůrcům a přeju si více něčeho podobného.