Recenze (68)
Smršť (2024)
Skvělá atmosféra filmu, náznaky vedoucí k Shining a celé zabalené a omotané krásně děsivou stuhou. Kdo očekává knihu, bude se asi trochu divit.
Hlasy mrtvých (2023)
Ale jo, není to kdovíjak převratné dílo, ale je to docela stylovka, má příjemné lekačky a ani to uchopení tématu není úplně špatné. Až na některé nelogičnosti je to příjemný filmový zážitek.
Do mysli vraha (2024)
Nejhorší šmíra nejtupějšího Dorotky. Na to se nedá dívat ani pod vlivem.
Zdání klame (2023)
Cokoliv Dorotka vyrobí, je horší než odpad. Nula, nula, nula...
Sestra Smrt (2023)
Kam se na tohle hrabe Sestra 2. Skvěle budovaná atmosféra a napětí. Pro letošní rok je u mě Sestra smrt v Top pěti hororech.
Mluv se mnou (2023)
Recenze zde mě naladily na zajímavý divácký zážitek, ale opak byl pravdou. Nápad jistě zajímavý, ale od půlky filmu už jsem pokukoval po hodinkách a z nudy počítal logické chyby ve filmu. Škoda promarněného tématu.
Muž jménem Otto (2022)
Je to lidský a příjemný film, u kterého se člověk zasměje, možná si i popláče, každopádně se pobaví. Velmi příjemný film.
On se bojí (2023)
Moje očekávání byla poněkud jiná, ale film mě docela dostal. Nejvíce asi právě poslední třetina filmu, kdy do sebe zapadly věci, které se dlouho nezdály být až tak očividné. Šílený trip do jedné šílené mysli. Dost se těším, až se na film podívám znovu a uvidím další věci, které jsem v tom kolotoči nepostřehl.
The Retaliators (2021)
To byla ale pí*ovina
Ďáblova kořist (2022)
Příjemné překvapení, milé obsazení, tohle docela funguje.