Poslední recenze (9)
Mocný vládce Oz (2013)
Film se mi líbil, ale že bych byl překvapen ? To ne ! Film je o tom jak kouzelník Oz se tornádem dostane do Země Oz. Kde potká 3 čarodějnice. Jedná zlá , druhá ošklivá a třetí hodná. Na konci filmu je nepřemůže on ale... No vlastně nikdo ! Spíš je odehnali a to se mi nelíbilo. Myslel jsem že když on je vyvolený tak zabije zlou čarodějnici a ne že si s nima bude povídat ! Nejlepší byla asi Létajcí opička.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Konečně je tady další film od režiséra Petera Jacksona. Tento film se mi moc líbil. Troška krve a useknutých hlav, ale to neva. Je to vlastně o tom jak Bilbo píše do své knihy svůj život a pak to přečte Frodovi. Film trvá skoro 3 hodiny. Už se těším na pokračování. Ps. doufám že trpaslíci zabijou Draka Šmaka.
Robot Chicken: Star Wars Episode III (2010) (TV film)
Poslední ale nejlepší díl Robot Chicken Star Wars. tentokrát sprosté slova nevypípaly ale prostě opět nejlepší parodie. tentokrát to bylo hlavně natočeno o životě palpatina.
Poslední deníček (1)
DESTRUCTION DERBY V KAMENICI U ZÁKUP !!!
MINUlÝ ROK JSTE MOHLI VIDĚT DESTRUCTION DERBY !!!!
NATÁČEL TAM I MAN-ZONE A TADY JE DŮKAZ !