Recenze (831)
Hra o trůny: Poslední hlídka (2019) (TV film)
Smutná rozprávka o tom, ako to partií poctivých pracovitých mravčekov posrali lenivý autor, hlúpi scenáristi a nenažratí producenti. Na začiatku dojatie, ku koncu nudaaa. Andy je borec. A Furdík JE kráľ.
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Vizuálne krásne NIČ. Ak Gaiman a deti, tak jednoznačne Oceán na konci uličky. Ale stále lepšie ako kniha.
BlacKkKlansman (2018)
Spike sa na chvíľu prestal brať smrteľne vážne a natočil svoj najzábavnejší film... Len aby celý záver dodrbal poctou mŕtvej beloške z protestov BLM / WLM. Bolo by to za plný počet, ale človeku, ktorý prispel nemalou mierou k šíreniu cancel culture v Hollywoode toto "krásne" gesto proste neverím a beriem ho ako akt pasívnej agresivity a jeho samotného ako niekoho, kto v sebe nechová štipku sebareflexie, len nenávisť a zahorklosť. Lee a Trump sú dva extrémy, každý na opačnej strane spektra.
Black Adam (2022)
JLA z Wishu a Atómový kokod proti Hellboyovi z Ali. Adamov nástup na scénu bol tak moc black, že som musel upraviť jas, aby som niečo videl. A trvalo len 69 rokov zistiť, že Pierce Brosnan vlastne nikdy nevedel hrať. Btw, jak veľkou kreatívnou impotenciou musíš trpieť, aby si schopnosti získal jediným napiču znejúcim slovom? Z medzititulkovej scény serem kocky - áno, aj tento boomerský eufemizmus je nápaditejší. Dve hviezdy zato, že The Rock nie je cock. P.S.: Nie, nie som nato pristarý - Deadpool, Batman, X-Men, Raimiho S-M 1 a 2, etc. ma bavia furt.
Twisted Metal (2023) (seriál)
Našľapaná adrenalínová pecka, v ktorej nechýbajú sympatický (anti)hrdinovia (Sweeth Tooth! 😍) a ktorá najväčšmi pripomína môjho milovaného Preachera. Bol som pripravený na pouhé panoptikum báječných postáv, no ono to má aj napínavý a nepredvídateľný príbeh, takže som to s chuťou zlupol za dva večery a aj to len preto, že nebol víkend. Teším sa na ďalšiu sériu, hlavne nech si drží svoje kvality. A ten soundtrack!!!
Hledání nekonečna (2022)
Je to ako počúvať podcast s Evelyn a Polnišovou - niečo dáva zmysel, občas sa aj zasmejete, ale proste to počúvať nechceš, lebo ti to jebe do mozgu. Ľudia hejtujú influencerov, ale tí aspoň vytvárajú nejaký obsah (hoci v značnom nepomere, čo sa týka hodnoty). Pevne verím, že tieto úvahy účinkujúcich skutočne neživia. To by ma fakt nekonečne nasralo.
Mistři hrůzy - Dream Cruise (2007) (epizoda)
Príjemná priamočiara ducháreň s fajn trikmi. Všetko dobre skončilo a na Masters of Horror budem ešte dlho v dobrom spomínať.
Mistři hrůzy - The Washingtonians (2007) (epizoda)
Ak sa mi zdali Danteho časti príliš kontroverzné, toto ide až do extrémov. A to režisérovi napriek prečudesnému námetu spojenom so smrteľne vážnym scenárom ide naozaj skvele. Záverečná scéna je geniálna.
Mistři hrůzy - The Black Cat (2007) (epizoda)
Jeff Combs a Stu Gordon v najlepšej forme, tentoraz nie lovecraftovsky ale poeovsky. Titulková sekvencia nádherná, Poe v Combsovom podaní neodolateľný, príbeh napínavý a pointa dokonalá. Nakoniec táto série ešte skončí dôstojne.
Mistři hrůzy - We All Scream for Ice Cream (2007) (epizoda)
Na rovnakej úrovni ako Argentovo Pelts, no úplne iné. Triviálna a predvídateľná historka s Williamom Forsytheom pod maskou zla v neuveriteľne príťažlivom balení. Viac takých častí!