Recenze (617)
Sicario 2: Soldado (2018)
Nebyť prvej časti tak je to na plnú paťbu. Všetko bolo super, od režiséra až po hercov. Paráda. časom možno aj na plné počet.
Sklep (2018)
Čo ma bavilo bola kamera, tá bola super, príbeh tuctový, ale režisér sa nevedel rozhodnúť čo má točiť. Či kriminálku, či thriller či dajakú sondu do života manželov a či čo. Vznikol tak či čo miš maš. Škoda premrhaného. A to ten chaseň čo to hral dílera trávy, tak ten ma tam neskutočne sral, to aj moja babka by zahrala lepšie.
Operace Rudé moře (2018)
Celkom ma to aj bavilo. Začiatok pripomínal Black Hawk Down, ale potom sa to našťastie zvrhlo na inú akciu. Aj Black mal akciu jak vyšitú, ale toto bola tiež paráda. Toho čínskeho pátosu tam bolo našťastie pomenej, takže to odsýpalo jedna radosť. Akurát by som vynechal začiatočný rozbeh-scénu a niečo ukrátil a bolo by to na top.
Două lozuri (2016)
Skor tri a pol, ale na čisté štyri to nieje. Pripadalo to také amatérske, ale pobavil som sa na nich. Traja dilinovia idú hľadať tiket ktorý majú u seba. Nápad fajn, a prevedenie celkom ušlo, ale bolo to málo.
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Odľahčenejší Narcos. Dokonca ani Tomík my nevadil. Fajn natočené atmosféra super a keď ešte držíte palce aj Bad Guy tak potom má ten film niečo do seba. Doug Liman začína byť pre mňa vcelku zaujímavý režisér.
CHIPS: Bláznivá hlídka (2017)
Jedno pozretie a dosť. Príjemná bublanina na ktorú zabudnete po chvíli. Mal som náladu na nič svetaborné a dostal som fajn zábavu bez premýšľania. Taká pohodička.
A Prayer Before Dawn (2017)
Chcel som dať 4 hviezdy , ale myslím si že 3 stačia. Depresoidné a od začiatku to vyzeralo , že ten chlapec dobre neskončí. Holt mýlil som sa a zasa raz život napísal depkový pravdivý príbeh. Za pozretie, ale stojí.
Mr. Mercedes (2017) (seriál)
Prvá séria úplná bomba, čo vlastne len naznačila prvá scéna. Som zvedavý na druhú, ktorá tiež sľubuje neskutočnú jazdu.
Equalizer 2 (2018)
Nebolo to také Wau ako jednotka, ale stále super čo sa týka akčného žánru. Samozrejme, že Danzel je stále Top herec a dokáže utiahnuť aj horšie filmy. Ja som bol velice spokojný.
Tiché místo (2018)
Na moje prekvapenie fungovalo všetko. Sem tam málo nelogickostí, ale spokojný som bol aj tak. Napätie bolo, herci fajn, atmosféra tiež, takže čo viac čakať. A najlepšie na tom, ako to rýchlo začalo, tak to aj rýchlo skončilo.Žiadne siahodlhé a násilné naťahovanie deja. Super.