Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Absolutní top. Homer je prostě nějvěčí hovado na světě i když je kreslenej já sem z něj uplně v píči ty jeho kecy no kdo to vymejšlí by zasloužil nobelovku :) Chcípam smíchy jen ho vidim :) :) Duff je cool :D
Vyšehrad (2016)
Plechová kavalerie (1979)
Nehodnotím herecké výkony ani režijní počin. Ale k zemědělství a hlavně kombajnum mám velice blízko :D Filmy o tom nejsou žádné tak mi ten seriál udělal velikou radost . A nejvíc je : Plechová kavalérie (TV seriál) - DRAMA Svačiny na píču nesečem :)
Ztraceni (2004)
Městečko South Park (1997)
Jmenuju se Earl (2005)
Teorie velkého třesku (2007)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Walker, Texas Ranger (1993)
Chuck !!!!!!! Nejobávanější muž planety , Hlavně místo : Drama / Akční / Krimi / Western - bych dal : Komedie/Horor/fetišporno a je to O.k. :)