Recenze (84)
Muž jménem Otto (2022)
3,5
Byt (1968)
Važme si toho, že si můžeme v kuchyni v klidu uvařit, že nežijeme v Kafkovském světě.
Šakalí léta (1993)
Důstojná pocta "hrdinům, co kdysi zbláznili lidi" ve světle komunistický minulosti. Takže to má i to přízvisko Edu, což je skvělý. Dejdarovi je navíc skvělej Bejby a další herci jako Abrahám dělají z tohodle filmu alespoň pro mě jako pro člověka co miluje muziku prostě kult. Když jsem ten film viděl poprvý jako malej kluk tak to semnou házelo. Tím dobrým způsobem! :))
Hodně štěstí, pane Veliký (2022)
Tohle téma má ještě spousty tabu, které jsou potřeba mezi lidmi odstraňovat. Za čůrání se taky někdo nestydí a je to stejné fyzická potřeba jako sex. Cítít se svobodně ve vlastním těle a umět si dopřát po čem toužíme. Tohle je život, takhle se má rozvíjet člověk od narození, přes školu po dospělý život. Viva a hodně štěstí všem v plnění si všech možných přestav, který vás napadnou. Přejme si to navzájem :)
Národní třída (2019)
Zrcadlo a ukázka malosti naší společnosti se vždy počítá.
Popstar: Vše pro slávu (2016)
Takovýto, když si uděláš ze svý popkultury fakt totální prdel. Narážky, který přistávají na vrub dnešní hudební popkultury, hodnoty, kterým se dnešní hudební průmysl popravdě pořád dost prezentuje je odvyprávěn z někdy až extrémní nadsázkou, ale především s nadhledem, vtipy házený někdy až za pomyslnou hranu je kořením, který dělá z filmu opravdu vtipnou podívanou. Aby jste humor brali za dobrý konec, je třeba mít i trochu hudební přehled a hlavně solidní nálož nadhledu. Odvažnej přístup, totální nadsázka, popkulturní nárážky kam se podíváš, vtipný herci, solidní herecký výkony, dobře vybraná hudební stránka se smyslem pro parodii a skvělá hudební parodie o dnešní populární hudbě a pop kultuře je na světě.
Kominského metoda (2018) (seriál)
Dlouho jsem se u seriálu, takhle od srdce nezasmál. Přímočarý, svižný a přitom s citem podaný příběh stárnoucí hvězdy v podání Douglase má rozhodně co nabídnout!
Oko nad Prahou (2010)
Lidská malost. To když Václav Havel psal k Eliščiným budoucím dvanáctým narozeninám měl pro mě gró celého dokumentu. Ta knihovna stát bude, protože "demokracie staví"! Tomu pěvně věřím.
Kouř (1990)
4,4*
Příběh rytíře (2001)
Solidní oddychovka s přidanou hodnotou v podobě hereckých výkonů.