Recenze (1 481)
Podvodník z Tinderu (2022)
Další důvod, proč mi Tinder nesmí na telefon. 😁 80%
Domácí tým (2022)
Tak proč ne, několikrát jsem se i zasmála. 60%
Ulička přízraků (2021)
Skvělí herci, krásný vizuál a silný, i když ne lehce skousnutelný příběh. Jen to celé nedrží úplně pohromadě a film jsem dokoukala s přestávkami. V kině bych asi trpěla víc. 70%
Něžný bar (2021)
Milý film s výborným Affleckem, který hrát umí, když chce. 70%
The Tragedy of Macbeth (2021)
Velmi zajímavá adaptace s perfektním Denzelem Washingtonem a Frances McDormand. 80%
Kingsman: První mise (2021)
Já se bavila a nestydím se za to. 80%
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Původní Krotitele duchů mám ráda, třebaže je nijak neuctívám. Odkaz ale funguje přesně tak, jak by mělo pokračování po letech fungovat a představuje kultovní značku nové generaci. 70%
Panství Downton: Nová éra (2022)
Brečela jsem jak želva. 90%
V žoldu smrti (2022)
Dlouho jsem se nemusela takhle moc přemáhat, abych dokoukala nějaký film. 50% jen za Pinea.
Deep Water (2022)
Na erotický thriller tam bylo málo erotiky a napětí. Fakticky oboje chybělo. Nicméně Armas a Affleck jsou sympatičtí a viditelně mezi nimi už na place přeskočila jiskra, takže to úplná ztráta času nebyla. 60%