Recenze (26)
V hlavě (2015)
Další pohodový animák od Pixaru. Nápad měli tvůrci skvělý, jen provedení mě mírně zklamalo. Bohužel jsem očekávala prostě mnohem víc. Ale závěr byl super, kéž by to bylo tak celý film.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Bylo to celkem slušné zakončení Hobita. Bohužel jsem očekávala trochu více a proto jsem byla mírně zklamána. Upřímně dva předchozí byly parádní, poslední za nimy silně pokulhává. Ale i tak jsem si to velmi užila na pěkných 80%.
Vetřelci dávnověku (2009) (seriál)
Když si člověk zvykne, že pomalu z každé druhé věty vyplývá, za všechno můžou MIMOZEMŠŤANÉ (což jsem brala s humorem a nadsázkou -> takže jsem se i slušně bavila), tak jde o celkem zajímavý dokument, jenž nám předkládá otázky, které jsou opravdu k zamyšlení. A i bez toho ETho je tam velmi mnoho neskutečně zajímavých informací. Proto bych ocenila, kdyby obdobných dokumentů (záhady, duchařinky, nadpřirozeno nebo jen dokumenty o strašidelných místech atd.) bylo víc.
Hvězdy nám nepřály (2014)
Napíšu k tomu jen tolik, že takhle jsem si fakt dlouho nepobrečela. Smutný a krásný příběh dvou lidí, kteří mají pro sebe jen málo času. Úžasný film.
Krásno (2014)
Když se moc očekává obvykle přichází hořké zklamání. Bohužel jsem prostě asi čekala víc. Né že by se nenašly chvíle, kdy se člověk pobaví a zasměje.
Superstar (1999)
Tento film je taková kravina, že jsem půl filmu koukala s otevřenou pusou a druhou půlku jsem to vydýchávala. Mám ráda parodie a komedie, ale tohle byla slátanina, blbost a trapnost na entou. Snad už to nebudu muset nikdy absolvovat.
Kameňák 4 (2013)
absolutní ztráta času
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Už první film se mi velice líbil a tak jsem byla velmi zvědavá na druhý. S radostí musím říct, že mne nijak nezklamal. Malinko mě na začátku zmátl skok zpátky v čase. Každopádně moc se těším na závěr této trilogie. O hodně lepší než trilogie Pána Prstenů.
Velký Gatsby (2013)
Tak do půlky byl film vcelku zajímavý. S pompou ukázané večírky americké smetánky, kde alkohol teče proudem, hudba hraje, všichni tančí a velice dobře se baví. Jediné co mi celkem rušilo dojem právě této první půlky, byly hudební úryvky naprosto mimo dobu. Bylo to jak pěst na oko a mě se to vážně nelíbilo. Druhá polovina byla po většinu času celkem nudná. A konec už mě pak nijak nenadchnul. I ta se na film dalo dívat.
Já, padouch (2010)
Úžasný animák u kterého se nenudí, jak děti, tak dospělí. Každopádně víc než děj a hlavní hrdiny si člověk zamiluje MIMONĚ. Jsou vtipní, roztomilý a prostě jsou to mimoni. A i Vectorovo "ou jéé" má něco do sebe. Moc ráda se zrovna na tento film kouknu ještě několikrát, především kvůli mimoňům.