Poslední recenze (7)
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
První série tohoto seriálu mě velice příjemně překvapila a ačkoli se jedná o hodně sladký děj, tak jsem to bral jako pěknou delší pohádku. Nicméně touto první sérii to mělo i skončit. Z druhé série se stal absolutní shit a končím s tímto seriálem nadobro... Škoda, mělo to dobrý potenciál.
Likvidátoři (2013)
Za normálních okolnosti bych tomuto dílu nikdy 3 hvězdičky nedal, ale co bych neudělal pro nejvíc sexy ,,likvidátorku" ... LOL
Mrtví a neklidní (2013)
Zombie vždy dokáže zaujmout, ale takto pojatý děj tu snad ještě nebyl. Zombie svět plný násilí a krve, spojený s lidskou láskou a procitnutím. Film je plný vtipných hlášek, momentů strachu, překvapení a své místo si našla i romantika. Povedená komedie pro nedělní relaxační odpoledne.
Poslední deníček (3)
Runkle Pisses Himself
Charlie Runkle