Recenze (154)
Make Your Move (2013)
Obyčajný film s klišé zápletkou. To radšej si pozriem Lets dance. Niektorí herci mi boli dosť nesympatickí a zapracovala by som na dialógoch... 47%
Osudové léto 2 (2011)
taký priemerný film, ale miestami je to strašné naivné...
Carrie (2013)
filmy tohto žánru moc nemusím, no ale tento ma milo prekvapil
Sněhurka (2009) (TV film)
to je tak stupidný film.. vráťte mi hodinu mojho života...
Expendables: Postradatelní (2010)
čakala som oveľa viac... film, kde sa riešia veci prostredníctvom zbraní a starší herci sa hrajú na super zabijákov...
Jeden den v New Yorku (2004)
olsenky zas a znova v tom istom príbehu, len na inom mieste...
TRON: Legacy 3D (2010)
zbožňuujem takého fantas magorinky :) efekty parada, príjemné pozeranie.. 95%
Mardi Gras: Jarní prázdniny (2011)
lepší priemerný film... ja som sa na tom zasmiala a nezdalo sa mi to nejako trápne alebo čo..ale zas žeby to malo nejakú originálnu ideu to nie.. preto hodnotenie 3 hviezdičky
RocknRolla (2008)
podľa hodnotenia so si myslela, že sa mi to bude páčiť, a že to bude super, no nejak ma to až moc nenadchlo.. pre mňa iba priemerný film za 3 hviezdičky.. tak ako sa hovorí 100 ľudí 100 chutí..možno nabudúce
Ocelová pěst (2011)
ou.. tak nemám čo negatívne dodať.. parádny film,..až do konca som zostala "prilepená" k obrazovke :)