Recenze (165)
Zelená míle (1999)
Přesto, že je film sestříhaný ze seriálu, působí naprosto skvěle.
Saturnin (1994)
Velice dobré, ale přesto dost televizní.
Ostrov (2005)
Podíval bych se na to znovu? Ne. Tak čtyři hvězdičky to nezaslouží.
Zlaté oko (1995)
Výborná úvodní animace, zbytek trochu slabší, ale stále dobrá bondovka...
Příšerky s.r.o. (2001)
Můj oblíbený animovaný kýč.
Super Size Me (2004)
dlouhé. příliš dlouhé
Lebkouni (1988)
Průměrná scífa s náznakem zápletky.
Běžící muž (1987)
Béčko jako vyšité, pro vypláchnutí hlavy po dlouhém dnu výborné, jinak k ničemu.
Souboj Titánů (1981)
Kdysi to byla úžasná podívaná. Dnes je to nudné a přázdné se spoustou špatných triků.
Fahrenheit 9/11 (2004)
Špatný dokument, ale dobře tendenčně udělaná propaganda. Tím hůř.