Poslední recenze (3)
Sbal prachy a vypadni (1998)
Tedy podle mě fantastický film, výborní herci, scény a hlášky. Jelikož Pod(f)uck je jeden z mých nejoblíbenějších filmů a Sbal prachy a vypadni je velmi podobný nejen v hercích, musím mu tedy dát jasných 5 hvězdiček.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Červený trpaslík je podle mě jeden z nejlepších seriálů na světě, jediný seriál který je lepší jsou Simpsonovi. Jsou tu samé skvělé hlášky, vtipy a narážky. Výborné postavy s vtipnými dialogy. Akorát mě zklamaly poslední dvě nové série IX. a X., ale přesto si Red Dwarf zaslouží těch 5 hvězdiček a u mě 95%.
Saw: Hra o přežití (2004)
Film Saw vůbec nesplnil mé očekávání.... Čekal jsem, že ve filmu budou lítat střeva sem a tam a každý druhý nebude mít nějakou končetinu, ale byl jsem překvapen nebyly tu žádné moc brutální scény, skvělý příběh a ten konec prostě brilantní škoda, že na ostatní Saw už se skoro ani nedá dívat. P.S. můj první komentář tak mě prosím neukamenujte
Poslední deníček (2)
Test filmových znalostí
Teda myslel jsem si na 90%, že ho neudělám :D, ale co povedlo se :D
TEST FILMOVÝCH ZNALOSTÍGratulujeme, právě jsi úspěšně prošel ČSFD.cz testem filmových znalostí! Odteď můžeš na ČSFD.cz filmy komentovat vlastními názory. Snaž se v nich prosím zdůvodnit, proč film hodnotíš tak, jak jej hodnotíš a pokud možno je piš stylisticky a gramaticky na úrovni - prezentuješ jimi přece sám sebe. Navíc, pokud se tvé komentáře budou líbit ostatním ČSFD.cz uživatelům, můžeš od nich dostat body, které ti mohou přinést různé výhody. Přejeme ti hezký den.