Recenze (252)
Fresh Prince (1990) (seriál)
Po několika letech jsem se podíval znovu na tenhle seriál, a rozesmál mě stejně jako před lety. Taneční kreace Willa Smithe zde byly ještě jiné než třeba v I'm Legend :-)
Deník princezny 2: Královské povinnosti (2004)
Opravdu hodně naivní komedie o mladé nástupkyni trůnu. Ale to by mě nevadilo. Film to zase nebyl tak špatný, nenudil jsem se, nenaštval jsem se u toho. Jediné, u čeho jsem se trochu zašklebil, byly ne moc romantické "romantické scény". Ale jinak skvělí Hector Elizondo a John Rhys-Davies se mi ve filmu líbili nejvíce.
Zprávy TV Onion (2008)
Tak rozhodně to byla mnohem lepší parodie, než to, co se v poslední době vyrojilo (Meet The Spartans, Epic Movie apd.) Rozhodně mě dostal zaskočený a nevěřícný pohled moderátora, když na obrazovku napochodoval tučňák s trubkou. Doporučuji nejen fanouškům bojového umění Stevena Seagala :-)
Penelope (2006)
No, rozhodně jsem byl tentokrát v rozpacích, jak hodnotit. Rozhodně to byl zajímavý film, ale zase tak moc mě nenadchnul. Mám rád britskou produkci, a tak nějak začínám mít rád i Christinu Ricci, čemuž hodně přispěla její role v seriálu Ally McBeal. Jinak jsem se jí už od dětství děsil, a prosil jsem boha, aby se už nikdy neusmála (viz Adamsova rodina). :-)
Superpes (2007)
Ale jooo. :-) Film je sice určen pro mladší publikum (což už já nejsem), ale stejně se zde našli momenty, u kterých jsem se prostě neudržel a musel jsem se smát. V českém dabingu pes s hlasem Petra Rychlého asi nebyl stejně dobrý jako orginál, ale i tak doporučuju na sobotní večer.
Iron Man (2008)
Ano, ano, ano. Od "Transformerů" první dobrý sci-fi akčňák, který jsem viděl. A taky jsem si ho patřičně vychutnal. Poslední dobou přemíra komiksových adaptací mě málem od tohoto snímku odradila, ale nakonec jsem byl nadmíru spokojen. Doporučuji, neprohloupíte. :-)
Neuvěřitelný život rockera Coxe (2007)
Parodie, která mi po dlouhé době opravdu přišla komická. V poslední době se vyrojilo několik snímků, které se maskovali za parodie, ale i když jsem věděl co parodují, nevěděl jsem jestli to tvůrci myslí vážně, nebo jestli nebyli zrovna trochu mimo. Walk Hard je parodií na biografie muzikantů, a od začátku až do konce je protkána inteligentními dialogy, a zajímavým humorem. Také jsem si oblíbil ústřední písničku, a hlášku "Zemřel ten nepravej". :-)
Hyperdrive (2006) (seriál)
Skvělý britský seriál, který přináší další várku suchého černého humoru. Tentokráte na palubě britské vesmírné lodě, která se za každou cenu snaží navázat první kontakty s každým druhem, i nedruhem, na který po cestě narazí. :-)
Blonďatá a blonďatější (2007)
Podle mě průměrná komedie o dvou nepříliš chytrých blondýnách, která mě ovšem v průběhu těch 95 minut vůbec nenudila. Rozhodně nečekejte nic, nad čím by jste přemýšleli ještě další týden.
Torchwood (2006) (seriál)
Za první sérii tři hvězdičky, ale dnes, po dokouknutí i té druhé, jsem musel jednu rozhodně přidat. Podle mě měl seriál pomalejší rozjezd, ale rozhodně se to jenom zlepšovalo, a finále (poslední 3 epizody) si mě rozhodně získali pro případnou třetí sérii. Doporučují nejen fanouškům Whoniversa.