Recenze (160)
Yves Montand na scéně (2020) (TV film)
Bohužel slabší dokument…
Láska a sex v Rusku (2020) (TV film)
Pokud by to natocil nekdo z Ruska, bylo by to mnohem verohodnejsi a objektivnejsi. Ale takova kritika tam asi neni mozna.
Asie z výšky (2017) (seriál)
Nadherny Singapur-byla jsem tam loni, ale dokument bohuzel nemuze sprostredkovat jeho atmosferu. Doporucuji navstivit a zazit na vlastni kuzi.
Člověk z mramoru (1977)
Pro mne absolutne nezajimavy film.
Hans Christian Andersen: Pohádky pro svět (2020) (TV film)
V detstvi jsem dokola cetla jeho zvlastni smutne pohadky. Jeho nadherne kolaze a vystrihovanky jsou pro mne prekvapenim. Vasen pro cestovani je obdivuhodna i pres strachy, ktere ho cely zivot provazely.
Ozzy Osbourne, na trůnu temnoty (2020)
Jeden z nejmene zajimavych Ozzy dokumentu. Koho zajimaji jeho deti, ktere ziji z jeho uspechu…
Krásné země z výšky: Wales (2020) (TV film)
Hezky dokument. Wales jsem procestovala minuly rok cely a videla hodne hradu a mest, NP Snowdonia i vlackem nahoru, krasne bylo Tenby.
Moulin Rouge (1952)
Bohémsky život a vlastně samota slavného malíře uprostřed tanečnic a prostitutek. V jeho muzeu v Albi jsem byla nedávno a tak mi ve filmu ani tak nechyběla jeho díla.
Gilmorova děvčata - Svatba má červenou (2001) (epizoda)
Zklamání z druhé rady🙄
Setkání s múzou (1969)
Dve* jen kvuli Vekemu barierovemu utesu